koparki pomorskie

O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe

Temat: Ruszyły prace przy A1
Budowa autostrady A1 rozpoczęła się w piątek w południe w Goszynie pod Tczewem. Za sterami koparki przygotowującej teren pod drogę zasiadł minister finansów.

Inauguracja budowy oraz wmurowanie i poświęcenie kamienia węgielnego odbyły się na zalesionym wzgórzu, na którym wycięto kilometrową przesiekę. Trzy lata temu w tym samym miejscu ówczesny wojewoda pomorski Jan Ryszard Kurylczyk (obecnie wiceminister infrastruktury) wsiadł do koparki, by przekonać decydentów z Warszawy do inwestycji. - Tym razem nie wsiądę. Teraz niech pracują specjaliści - mówił na początku piątkowej uroczystości. Jednak już po jej zakończeniu "złamał się" i zasiadł za sterami koparki. Potem namówił do tego ministra finansów Mirosława Gronickiego, a ten załadował na ciężarówkę kilkanaście ton ziemi.

Gronicki nie chciał jednak odpowiedzieć na jedno z najważniejszych pytań - ile kierowcy będą płacić za przejazd A1. - Myślę, że cena nie powinna odbiegać od obowiązujących na innych polskich autostradach (10-15 zł za kilkadziesiąt kilometrów - red.) - rzucił.

Wiadomo za to, że kiedy autostrada zostanie oddana do użytku (według planów w 2008 r.), koncesjonariusz - Gdańsk Transport Company - ma szansę na kilkadziesiąt milionów złotych rocznie z Krajowego Funduszu Drogowego, tworzonego z opłat zawartych w cenie paliw. Pieniądze dostanie, jeżeli natężenie ruchu będzie za małe, by spłacać kredyty zaciągnięte na budowę. Obecne prognozy mówią, że podróż autostradą wybierze 7-8 tys. kierowców dziennie. By fundusz nie dopłacał, ruch musi wzrosnąć do 10-12 tys. aut.
Źródło: wrzeszcz.gda.pl/new/forum/viewtopic.php?t=351



Temat: Oferta Pracy (przyklad)
" />ważny jest jeszcze region z ogłoszeń w internecie mogę wywnioskować że najwięcej ofert dla kierowców jest na południu Polski woj.Śląskie i pobliskie ale też w Mazowieckim ,a znowu u mnie w Pomorskim to kicha a już w ogóle w powiecie starogardzkim gdzie bezrobocie sięga teraz 20% ,wiadomo jeżeli chce się pracować w dystrybucji to jak się niema doświadczenia a zna się bardzo dobrze topografie terenu to też jest łatwiej bo dziś nikt nie szuka błądzących kierowców są nawigacje i tak dalej ale w tej branży w porównaniu do transportu długodystansowego to się nie sprawdza trzeba unikać zatłoczonych ulic żeby towar dojechał na czas itd parę ofert chociażby na kuriera mi przeleciało koło nosa bo całkowicie nie znam trójmiasta a potrzebują z dnia na dzień najlepiej dać rejon i dawaj ,zostanie kierowcą muszę nieco wstrzymać ,planuje wybrać się na kurs koparko ładowarek czy jakieś maszyny budowlane lub drogowe to bardziej pewna praca ,a z czasem jak się polepszy w transporcie to dorobie C+E jak na razie nie widzę sensu wydawania pieniędzy na coś co nie przyniesie mi jeszcze przez jakiś czas dochodów
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=24546


Temat: Praca znika
" />Witam

Kategorie B mam od 3 lat,C od roku, a C+E od 3 miesięcy , jestem z pomorskiego i chciałbym pracować jako kierowca, najlepiej tak że wyjeżdżam w poniedziałek rano, a wracam w piątek wieczorem. Dodatkowo posiadam jeszcze uprawnienia na operatora koparko-ładowarki,karte kierowcy i całą reszte potrzebna do jeżdżenia, a pracuje jako dekarz ;-/ Kilku pracodawców juz mi na obiecywało złote góry,ale jak narazie nic z tego, jak by ktos cos słyszał że szukaja bez doświadczenia gdzieś w pomorskim to niech podeślą namiary: plays1@o2.pl
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=19665


Temat: Praca znika
" />
">Witam

Kategorie B mam od 3 lat,C od roku, a C+E od 3 miesięcy , jestem z pomorskiego i chciałbym pracować jako kierowca, najlepiej tak że wyjeżdżam w poniedziałek rano, a wracam w piątek wieczorem. Dodatkowo posiadam jeszcze uprawnienia na operatora koparko-ładowarki,karte kierowcy i całą reszte potrzebna do jeżdżenia, a pracuje jako dekarz ;-/ Kilku pracodawców juz mi na obiecywało złote góry,ale jak narazie nic z tego, jak by ktos cos słyszał że szukaja bez doświadczenia gdzieś w pomorskim to niech podeślą namiary: viewtopic.php?f=4&t=10827
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=19665


Temat: Droga na osiedlu "TBS"
Witam wszystkich forumowiczów
Chciałbym zapytać Pana Andrzeja czy jest możliwość podjęcia jakiś działań odnośnie naprawy drogi na osiedlu TBS przy Al.Zdobywców Wału Pomorskiego
Zapraszam wszystkich do wizji lokalnej To co tu się dzieje to normalny HORROR Pomijam już ciągle pouszkadzane samochody ale tą drogą chodzą dzieci do szkoły na dolnym mieście Droga przypomina poligon dzieci są umorusane w błocie Temat ten poruszał na jednym z posiedzeń Rady Miasta Pan Piotrowski Czemu na Dolnym Mieście naprawia się chodniki, które są w dobrym stanie a tutaj nie robi się nic Jedne wielkie dziury i błoto po kolana Coroczne naprawy tej drogi ograniczają się do wysypania kupki żwiru i zasypania dziur ale po kilku opadach deszczu zostaje on wypłukany i jest jeszcze gorzej Z całym szacunkiem ale uważam taką metodę za marnowanie pieniędzy
Tutaj naprawdę wystarczy tylko że przyjedzie koparka i zbierze wierzchnią warstwę żwiru, nie potrzeba nic zasypywać czy przywozić nowego żwiru lub piasku Wystarczy że koparka przejedzie i zbierze warstwę grubości ok 30 cm W wyniku corocznego dosypywania warstwa żwiru jest już tak gruba że to właśnie z tego powodu dziury robią się coraz głębsze Zebrany w ten sposób nadmiar żwiru może posłużyć w innym rejonie naszego miasta do naprawy drogi. Reasumując taka metoda pozwoli nie tylko na likwidację dziur oraz oszczędność pieniędzy ale również pozwoli zagospodarować dość znaczną ilość żwiru w innym rejonie naszego miasta
Szanowny Panie Andrzeju proszę Pana o interwencję w tej sprawie, ponieważ corocznie z budżetu miasta zostają przekazane środki, które nie są racjonalnie zagospodarowane w wyniku złej technologii robót, a poprzez nią również zamiast polepszać pogarsza się tylko stan drogi
Co do stanu technicznego drogi nie będę się wypowiadał
Proszę o interwencję tylko z uwagi na dzieci które naprawdę po dojściu do szkoły są całe umorusane w błocie
Darząc Pana osobę dużym szacunkiem i uznaniem oraz wysoce ceniąc Pana zaangażowanie w rozwój miasta i dobro jego mieszkańców mam nadzieję uda się Panu Panie Andrzeju, podjąć jakieś środki aby naprawić przedmiotową drogę
Wszyscy mieszkańcy osiedla TBS oraz inni mieszkańcy korzystający z drogi będą Panu dozgonnie wdzięczni
Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia
Źródło: walcz.org/phpBB3/viewtopic.php?t=200


Temat: SCANIA Test Tour 2009
" />Zakończył się kolejny, największy w Polsce test pojazdów budowlanych i konstrukcyjnych "Scania Test Tour", który wszystkim uczestnikom dostarczył niezapomnianych wrażeń. Impreza promowała najnowsze pojazdy budowlane Scania oraz maszyny budowlane prezentowane przez firmę Intrac.



Organizowana od czterech lat event Scania Test Tour to pokaz oraz test pojazdów budowlanych, podczas którego w kilku miastach Polski właściciele firm budowlanych i transportowych oraz kierowcy mają niepowtarzalną okazję sprawdzenia w najbardziej ekstremalnych, terenowych warunkach najnowszej oferty pojazdów budowlanych Scania.



W tym roku pokazy miały miejsce w 9 miejscach w różnych zakątkach Polski. Pierwsza impreza odbyła się w Osadzie Karbówko w województwie kujawsko-pomorskim, a ostatnia w kopalni Piaskopol Słopsk.



Podczas ‟Scania Test Tour” uczestnicy mieli możliwość nie tylko podziwiania pracujących samochodów i maszyn, ale mogli także zasiąść za kierownicą 4 różnych wersji Scanii, oczywiście z perfekcyjnie przygotowanym do ‟akcji” instruktorem. Impreza odbyła się pod hasłem ‟Budujemy bez AdBlue”, ponieważ prezentowane samochody budowlane nie wymagają stosowania tego dodatku, aby spełnić restrykcyjne normy emisji spalin.
Jazda tego typu pojazdem na terenie kopalni okazała się ekscytującym i niezapomnianym doświadczeniem dla większości uczestników imprezy. Wbrew pozorom prowadzenie tak silnych i dużych samochodów jest przyjemne i nie wymaga wysiłku. Pokazy takie jak ‟Scania Test Tour” udowadniają, że obecna generacja pojazdów budowlanych jest zupełnie inna niż kilka lat temu. Samochody mają właściwie nieograniczone możliwości, a ich użytkowanie jest łatwe.



W trakcie imprezy uczestnicy mieli niepowtarzalną okazję do obejrzenia świetnie przygotowane pokazu współpracy samochodów i maszyn budowlanych, takich jak: koparki gąsiennicowe, ładowarki kompaktowe i miniładowarki, maszyny teleskopowe Mainitou.

Może ktoś z was był na tym wydarzeniu i mógłby się podzielić wrażeniami .Może ktoś ma fotki z tego testu .Pozdrawiam.
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=19727


Temat: Modernizacja na linii nr 131 (węglówka)

(...) modernizacja całej magistrali węglowej ruszy w najbliższych latach. Aż miło pomyśleć, że za kilka lat pojedziemy z południa na północ kraju, dwiema szybkimi magistralami, CMK i węglówką.

Mocno pozytywne nastawienie, wręcz euforyczne. Nie byłbym tego taki pewien...

A oto i kontynuacja w/w tematu (2 posty wyżej) remontu toru nr 1 na odcinku Inowrocław-Bydgoszcz. Postęp robót wygląda obecnie mniej więcej następująco.
Nawierzchnia toru nr 1 z Inowrocławia do Bydgoszczy jest kompleksowo wymieniona na szlaku Nowa Wieś Wielka-Chmielniki Bydgoskie-Brzoza Bydgoska (na moje oko) na długości około 6,5 km (zabudowano szyny bezstykowe na podkładach strunobetonowych PS-94, z przytwierdzeniem sprężystym typu Sb-4). Według kilometrażu "węglówki" jest to szlak od km 346,9 do km 353,5, to znaczy dokładnie od rozjazdu w przejeździe kolejowym przez DK25 w Nowej Wsi Wlk. prawie do samej stacji Brzoza Bdg. Tym samym pożegnaliśmy się z rozpadającymi się podkładami drewnianymi na w/w szlaku (zabudowanymi w 1980 roku). W rejonie przejazdu kategorii C w Chmielnikach wykopano głębokie rowy w celu wymiany kabli do czujników włączających sygnalizację przejazdową
i (chyba) wymieniono w/w czujniki z typu EON-6 na CTI-3. Prace remontowe trwały głównie we wrześniu i październiku br. Aktualnie również postępują, ale bardzo wolno (tzn. ma miejsce odtworzenie i renowacja rowu odwodnieniowego wzdłuż toru nr 1 na szlaku Nowa Wieś Wlk.-Chmielniki + roboty trakcyjne). Obecnie ruch pociągów w stronę Bydgoszczy odbywa się po nowym torze (nie ma już zamknięcia), ale na starej rozkładowej 50 km/h. Po naprawie głównej toru zniesiono także 30 km/h w WOS-ie w torze nr 1 na długości 1,3 km
z powodu złego stanu technicznego nawierzchni na szlaku Nowa Wieś Wlk.-Chmielniki. Była to wyjątkowo nieprzyjemnie odczuwana podczas jazdy przechyłka toru w prawo, która powstała w 2007 roku, prawdopodobnie wskutek osiadania gruntu/podtorza na łuku. Identyczna sytuacja utrzymuje się ciągle na łuku w prawo przed Trzcińcem (również tor nr 1, ale już za Brzozą)-30 km/h i wrażenie, jakby pociąg miał się wywrócić na prawo. Niestety przejazd po torze nr 1 przez Nową Wieś Wlk. również odbywa się na WOS-ie do 30 km/h.
W październiku wagony robotnicze i maszyna do odśnieżania Pomorskiego Przedsiębiorstwa Mechaniczno-Torowego w Gdańsku stały na samej stacji Nowa Wieś Wielka.
W listopadzie wzdłuż toru nr 1 na szlaku Nowa Wieś Wlk.-Chmielniki jeździła koparka
i wyrównywała teren. Obecnie w ramach tego kontraktu pozostały jeszcze do wykonania następujące prace: do kompleksowej wymiany ok. 1,3 km nawierzchni kolejowej na dojeździe do stacji Brzoza od strony Nowej Wsi Wlk., a dokładnie do przejazdu kolejowego przez DW254 Brzoza-Łabiszyn (cd. toru nr 1, według kilometrażu 353,5 - 354,8), kompleksowe roboty w branży elektroenergetycznej na szlaku Nowa Wieś Wlk.-Brzoza i na stacji Brzoza (włącznie z wymianą słupów trakcyjnych na w/w szlaku, które obecnie pochodzą z lat 60. , obecnie tylko jeden nowy słup trakcyjny postawiono na wyjeździe
z Nw.W.Wlk.), odtworzenie i renowacja rowów odwodnieniowych. Docelowo Vmax po odbiorze ostatecznym ma wynieść na tym szlaku 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 100 km/h dla towarowych. Na 2009 rok ZLK Bydgoszcz zapowiedział dokończenie remontu odcinka Inowrocław-Bydgoszcz poprzez odtworzenie ostatniego felernego szlaku Brzoza - Trzciniec (kilometraż 354,8 - 362,3), na którym obecnie obowiązuje Vmax 50 km/h
(z lokalnymi WOS-ami do 30-40 km/h) na wyeksploatowanych podkładach drewnianych.
W mojej ocenie, jeżeli uda się tego dokonać, to najdalej za 2-3 lata czas przejazdu pociągiem pospiesznym z Inowrocławia do Bydgoszczy zejdzie z powrotem do normalnego poziomu ciut poniżej 0:40 (podobnego do tego z lat 90.) Obecnie wynosi on około 0:50.
W 2004 roku (ponoć) wykonano remont "węglówki" w torze nr 1 na szlaku Jaksice-Złotniki Kujawskie, a w 2006 roku w torze nr 1 na szlaku Złotniki Kujawskie-Nowa Wieś Wlk. (7,2 km, wg kilometrażu 337,6 - 344,8), dzięki któremu podniesiono Vmax na w/w szlaku z 70 do 120 km/h (przed remontem zaczynały tam dogorywać podkłady drewniane, co zresztą nie jest żadną nowością w torze nr 1 "węglówki" na odcinku Inowrocław-Bydgoszcz-Tczew
i w torze nr 2 na odcinku Nowa Wieś Wlk.-Jaksice).
Źródło: rail.waw.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=5726




 

Powered by WordPress dla [O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe]. Design by Free WordPress Themes.