konwertowanie filmów na 640x200

O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe

Temat: Filmy...
Witam, mam pewien problem. Mam 2 filmy oba są .avi (Goal3,Ostatnia Akcja) zgrywam je na komórke i działa mi tylko goal, a ostatniej akcji nigdzie nie widze (nie wyświetla mi go w plikach) Nie wiedziałem o co biega więc przekonwertowałem je w ten sam sposób na .mp4 i nadal pokazuje mi tylko Goal 3, a ostatniej akcji nawet nie widze :/ Może mi ktoś pomóc ?? Zamieszczam dane odnośnie plików.

Przed konwersją:

Goal 3
Plik : 699 MB (699 MB), czas 1:31:54, rodzaj: AVI, 1 ścieżka(i) audio, jakość 56 %
Video : 600 MB, 913 Kbps, 25.0 fps, rozdz. 592*320 (16:9), XVID = XVID Mpeg-4
Audio : 99 MB, 150 Kbps, 48000 Hz, 2 kanał(y), 0x55 = Lame MP3

Ostatnia Akcja
Plik : 698 MB (698 MB), czas 1:27:57, rodzaj: AVI, 1 ścieżka(i) audio, jakość 56 %
Video : 616 MB, 980 Kbps, 25.0 fps, rozdz. 640*352 (16:9), XVID = XVID Mpeg-4
Audio : 82 MB, 130 Kbps, 48000 Hz, 2 kanał(y), 0x55 = Lame MP3

Po konwersji: nie zamieszczam ponieważ AVIcodec wariuje troche gdy próbuje odczytać przy jego pomocy to całe info

Czy jest drobny szczegół w Ostatniej Akcji przez który telefon go nie widzi ??

Prosze o pomoc

PS soft V10b
Źródło: my-viewty.pl/forum/viewtopic.php?t=3412



Temat: Procesor Marvella o taktowaniu 1GHz z myślą o komórkach

HD to jest rozdzielczość i jeśli rzeczywiście chcieliby wprowadzić obsługę mkv. to musiałyby wyjść modele z przynajmniej 15" calowym wyświetlaczem.
Bo 640 x 480 czy 320 x 240 to już nie HD ;-)

Chyba mnie źle zrozumiałeś. Film może bć w rozdzielczości Full HD, ale procesor telefonu i tak musi go skonwertować "on fly" do rozdzielczości ekranu (bo inaczej jak go wyświetli?). No, może słowo "konwersja" źle zabrzmiało, tu jest raczej odpowiedniejsze słowo "skalowanie".

Wiem że niemożliwe jest upchanie tylu pikseli na np. 3 calach i nawet nie wspomniałem o tym, że lcd mają mieć rozdzielczości HD
Źródło: symbiangames.pl/viewtopic.php?t=2639


Temat: Jakość filmów
Cytat:
Nigdzie nie napisałem że jest lepsza. Chodziło mi o relatywną zmianę jakości w stosunku do tego samego obrazu który były zakodowany z czarnymi pasami.

BTW. x264 potrafi zakodować obraz bezstratnie, tylko wtedy nie byłoby zbytnio sensu robić ripów bo nie meiściłyby się na żaden nośnik optyczny poza bd i hddvd.



Hm? Mozesz napisać coś więcej? Chyba że mowa o DTS MA albo Dolby TrueHD, którego w ripach rzeczywiście nie ma. Ale zwykły DTS i DD jest identyczny w ripie jak na oryginale. Do ripów najczęściej stosuje się rzeczywiście 2-gą ścieżkę audio, która najczęsciej jest w DD 5.1 448 albo 640 kbps. Nie nazwałbym tego dzwięku "szmatławym" - jakoś w dvd wszyscy byli zadowoleni.

Zaznaczam, że nie mam na celu popierania ripów i piractwa. Kolega mispaf zapytał o rozdzielczość filmów w matrioszce/x264 więc starałem się udzielić rzetelnej odpowiedzi.

Pozdrawiam.
Blu-ray ma standardzie DTS 1,5 Mb/s. Może rzeczywiście trochę przesadziłem ze szmatławym, ale rip to jednak rip. Chodziło mi jednak przede wszystkim o brak TrueHD i gorszą jakość obrazu - i nie chodzi mi tylko o rozdzielczość. Konwersja to tylko konwersja - z reguły robiona dla ludzi, którzy bardziej cenią sobie darmochę niż jakość.

Szkoda tylko, że nie wszystkie produkcje na HDDVD czy BR wyglądają tak pięknie - producenci potrafią też nieźle sknocić.

Żeby nie było, że jestem jakimś wariatem na tym punkcie - rozumiem, że są seriale lub jakieś produkcje telewizyjne, które poleciały gdzieś raz w telewizji w ciepłych krajach. Wtedy ripy zdają się być nieodzowne, ale tylko wtedy.
Źródło: hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=27228


Temat: Tvp Hd
Cytat:
napisał(a) Pawel85 W przypadku plików mkv można sobie to doskonale zaobserwować. Przy średnim bitrate = ok. 5mbps mamy jakość lepszą niż większość kanałów HD w N. Dla czystej informacji. Kiedyś zrobiłem RIP filmu Dark Knight z Blu-Ray do AVCHD - DVD9. Plik ważył ok. 7,54GB

Obraz z Bit-Ratem ok. 4,5-5 MBps w 1080p/24

Dźwięk: DTS 5.1 - 1,5Mbps (przeróbka z TrueHD) + Lektor DD 5.1 640 Kbps

Całość Kodowana: 2Pass. Konwersja mimo, że mam dość dobry sprzęt trwała długo, ale po włożeniu tego do playera i porównaniu z jakimkolwiek obrazem HD w naszej TV, to sorry N ale nie wytrzymuje konkurencji.

Zresztą zamierzam dać screeny: HBO HD vs AVCHD - DVD9rip -> HBO zostało zjedzone na śniadanie.

PS. A Wszystko to dzięki programowi BD Rebuilder, który jest darmowy :)
Źródło: nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=8003


Temat: [różne, pytanie]systemy komorkowe , matryce itp
1) 360 x 640 fizyczna rozdzielczosc ekranu np pod jaka beda tworzone gry badz aplikacje. Co do HD to Samsungowi chodzi o to ze jego telefon jest w stanie pociagnac taki film bez potrzeby konwertowania, a takze nagrac film w takiej rozdzielczosci ale nie obejrzysz go w pelnej rozdzielczosci na telefonie - dopiero po przerzuceniu na kompa mozesz cieszyc sie tym HD
(BTW: niedlugo Samsung wypuszcza nowego softa ktor ma poprawic pare bledow w Omni HD - m.in zapis dzwieku w AAC nagrywanego filmu a nie jak do tej pory ARM ktory byl totalna porazka i kpina)

2) w jaki sposob system przeskalowuje obraz sie nie zaglebiam bo to w sumie malo istotne.

3) Wyswietlacz Samsunga Omni potrafi obsluzyc 256k ale ze wzgledu na ograniczenia WM efektywnie bedzie to 64K. Widzialem na YT ze na Omnie wgrali Androida i podejrzewam ze tam juz paleta kolorow bedzie dochodzila wlasnie do 256K.

4) Obecnie w sprzedazy sa telefony z rozdzielczoscia ekranu 480x800 i jest to efektywna rozdzielczosc czyli taka jaka WM wyswietli. Generalnie uważam ze taka rozdzialka na wyswietlaczu 3.8" z prockiem 520Mhz nie bardzo ma sens..

5) cieżka sprawa - sa to sprawy naprawde bardzo techniczne no ale nic zycze powodzenia w poszukiwaniach i jak cos znajdziesz nie zapomnij sie z nami podzielic ta informacja

To ze telefon nagrywa film w wiekszej rozdzielczosci niz ma wyswietlacz - to spoko.. Ale pomysle sobie teraz o takim HTC HD ma rozdzialke 480x800 a nagrywa filmy w rozdzielczosci 352x288 czyli to jest dopiero porazka bo obraz nie bedzie na calym ekranie - no chyba ze go rozciagniesz i domysl sie jak to bedzie wygladalo..

Wracajac do aparatu i komorki.. to dlaczego Twoj aparat nagra gorsze wideo od mojej kamery cyfrowej pomimo tej samej rozdzielczosci nagrania (VGA) oraz liczbie klatek ?? Pomysl a odpowiesz sobie sam na pytanie.

Pomysl w ogole troche inaczej.. Sony jak i Samsung sprzedaje rowniez aparaty i kamery cyfrowe i co by sie stalo z tymi urzadzeniami jak by SONY-ERICSSON wypuscil taka komorke ktora byla by w stanie spokojnie zastapic oba te urzadzenia?? Kolejna sprawa bateria nie wiem czy wiesz ale Omnia HD potrafi nagrac do ok 40 minut filmu w rozdzialce HD - potem bateria kleka, tak samo sprobuj cyknc Omnia HD 300 zdjec - zobaczysz przy ilu bateria Ci padnie.
Źródło: k800i.pl/viewtopic.php?t=31279




 

Powered by WordPress dla [O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe]. Design by Free WordPress Themes.