kontrolka oleju Golf 3 miga

O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe

Temat: VW golf III - brak oleju i kontrolka oleju
Witam!!!

Kumpel mial dzisiaj niemila sytuacje. Jechal Golfem III pozyczonym od ojca i
nagle zaczela mu migac kontrolka oleju i slyszal w kabinie pikanie w rytm
kontrolki. Zatrzymal sie, sprawdzil olej i okazalo sie ze jest znacznie
ponizej minimum. Dolal przejechal 100 metrow od nowa sie sprawa powtorzyla.
Znowu postal, ruszyl i od nowa sie historia powtarzala. Wreszcie pojechal
jeszcze 2 km do domu, caly czas w tym czsie pikalo. Dojechal wreszcie do
domu. Oleju po dolaniu nie ubywalo (caly czas olej na 3/4 stanu). Pojawia
sie pytanie co sie stalo. Ja mam pewna koncepcje na ten temat ale chcialbym
jeszcze uslyszec co Wy na ten temat sadzicie.

Z gory dzieki konstruktywne za odpowiedzi.
Pozdrawiam!!!


Źródło: topranking.pl/1611/vw,golf,iii,brak,oleju,i,kontrolka,oleju.php


Temat: VW golf III - brak oleju i kontrolka oleju

xymiz wrote:
Witam!!!

Kumpel mial dzisiaj niemila sytuacje. Jechal Golfem III pozyczonym od ojca i
nagle zaczela mu migac kontrolka oleju i slyszal w kabinie pikanie w rytm
kontrolki. Zatrzymal sie, sprawdzil olej i okazalo sie ze jest znacznie
ponizej minimum. Dolal przejechal 100 metrow od nowa sie sprawa powtorzyla.
Znowu postal, ruszyl i od nowa sie historia powtarzala. Wreszcie pojechal
jeszcze 2 km do domu, caly czas w tym czsie pikalo. Dojechal wreszcie do
domu. Oleju po dolaniu nie ubywalo (caly czas olej na 3/4 stanu). Pojawia
sie pytanie co sie stalo. Ja mam pewna koncepcje na ten temat ale chcialbym
jeszcze uslyszec co Wy na ten temat sadzicie.

Z gory dzieki konstruktywne za odpowiedzi.
Pozdrawiam!!!


Witam
Oleum moze byc, brak natomiast cisnienia, golf to diesel czy benzina???
Zdjolbym pokrywe i sprawdzil czy kanalami leci oleum, jak nie to trzeba
sprawdzic pompe oleum.
pozdrawiam


Źródło: topranking.pl/1611/vw,golf,iii,brak,oleju,i,kontrolka,oleju.php


Temat: silnik w oleju
Witam

pomocy!!!
dwa dni temu jadac sobie spokojnie w mrozny i cholernie sliski wieczor
....tra ta ta itp.naciskajac na chamulec niestety
jechalem dalej i mysialem ratowac sie ucieczka na chodnik przez niemaly
kraweznik .i tu chyba moj blad nie zobaczylem czy
cos nie stalo sie u dolu auta , no ale byla godz.21 i tak czy tak nic  bym
nie zobaczyl.dnia nastepnego znajomy wyciagnal mnie do swojego znajomego
i spokojnie jadoc sobie droga w pewnym momencie cos zrobilo "BBZZZZZZZZZZ"
lub "BBRRRRRYYYYYYYYY" i  zaczela migac
kontrolka od oleju.od razu zgasilem silnik i stanolem tam gdzie auto sie
dotoczylo ,otwieram maske a tam WSZYSTKO zawalone olejem
od miski olejowej po wtryski  co mam zrobic od czego zaczac bo musze choc
zerknac przed blokiem bo garazu ani zadnego daszku nie mam ...a
i oczywiscie od tamtej pory co zaczal  szwankowac nie uruchamialem i nie mam
zamiaru uruchamiec silnika .autko to VW GOLF II 91

Pozdrawiam i licze na pomoc


Źródło: topranking.pl/1615/silnik,w,oleju.php


Temat: kontrolka oleju - golf 3
R6 napisał(a):


witam;
jest problem z vw golf, 92r., typ silnika ABS , poj 1.8 benz
coraz czesciej miga kontrolka od cisnienia oleju i piszczy przy temp.
silnika od 90 st.
co moglo pasc? jak to zreperowac?
pozdro:)


ale miga na wolnych obrotach po rozgrzaniu silnika ? a co piszczy ?


Źródło: topranking.pl/1616/kontrolka,oleju,golf,3.php


Temat: kontrolka oleju - golf 3


R6 napisał(a):
| witam;
| jest problem z vw golf, 92r., typ silnika ABS , poj 1.8 benz
| coraz czesciej miga kontrolka od cisnienia oleju i piszczy przy temp.
| silnika od 90 st.
| co moglo pasc? jak to zreperowac?
| pozdro:)

ale miga na wolnych obrotach po rozgrzaniu silnika ? a co piszczy ?


czasem zaczyna migac kontrolka oleju a piszczy bzeczyk alarmowy
czasem sa to wolne obr a czasem w czasie jazdy gdy obr sa nizsze niz ok 2500
obr/min
pozdro:)


Źródło: topranking.pl/1616/kontrolka,oleju,golf,3.php


Temat: Co jakis czas piszczaca kontrolka oleju....
W pazdzierniku 2002 wracajac z dluzszej trasy po raz pierwszy zaczela mi
migac i piszczec kontrolka oleju w desce rozdzielczej. Po zatrzymaniu sie,
zgaszeniu silnika i upewnieniu sie ze z olejem jest wszystko w porzadku
problem ustal na jakies 3 tys km, tzn do dzisiaj. Dzisiaj znowu przygoda sie
powtorzyla tyle ze to piszczenie bylo czestsze, pomagalo dodawanie gazu
podczas jazdy.Silnik ma przejechane 150 tys (VW Golf III 1,4) i olej jest
regularnie zmieniany, poza tym zadnym ubytkow nie ma. Znajomy mowil mi abym
sie nie przejmowal bo on mial taki sam problem w Jettie, pomogla mu wymiana
czujnika oleju.Czy sadzicie ze to wina czujnika, czy cos powazniejszego.
Jesli to czujnik prosze o pomoc w jego przyblizonym zlokalizowaniu. Z gory
dzieki
POZDRAWIAM
Tomek z Rzeszowa

Źródło: topranking.pl/1623/co,jakis,czas,piszczaca,kontrolka,oleju.php


Temat: Co jakis czas piszczaca kontrolka oleju....

Użytkownik Tomek-Gumiś <gumis@poczta.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b64q6u$6u@atlantis.news.tpi.pl...

W pazdzierniku 2002 wracajac z dluzszej trasy po raz pierwszy zaczela mi
migac i piszczec kontrolka oleju w desce rozdzielczej. Po zatrzymaniu sie,
zgaszeniu silnika i upewnieniu sie ze z olejem jest wszystko w porzadku
problem ustal na jakies 3 tys km, tzn do dzisiaj. Dzisiaj znowu przygoda
sie
powtorzyla tyle ze to piszczenie bylo czestsze, pomagalo dodawanie gazu
podczas jazdy.Silnik ma przejechane 150 tys (VW Golf III 1,4) i olej jest
regularnie zmieniany, poza tym zadnym ubytkow nie ma. Znajomy mowil mi
abym
sie nie przejmowal bo on mial taki sam problem w Jettie, pomogla mu
wymiana
czujnika oleju.Czy sadzicie ze to wina czujnika, czy cos powazniejszego.
Jesli to czujnik prosze o pomoc w jego przyblizonym zlokalizowaniu. Z gory
dzieki


Witam,
Jako, ze jestem posiadaczem takiego samego samochodu i nawet przebieg sie
zgadza sprobuje cos doradzic. Otoz wczesniej tez mi sie zdarzylo, ze po
wymianie oleju kontrolka pikala chwilowo, najpierw wydawalo mi sie ze to od
jazdy pod gorke albo cos ;] A pozniej zaczal mi ciec olej... Pojechalem do
warsztatu z mysla ile to moze kosztowac, no i sie okazalo czujnik cisnienia
oleju do wymiany. Kosztowal chyba 9 zl i bylo to pare miesiecy temu ;), a
wymeinic mozesz sam ;Nic trudnego. Od tametego momentu kontrolka nie
mrygnela podczas jazdy ;)
Pozdrawiam
Konrad
Golf III 1.4 oklejony


Źródło: topranking.pl/1623/co,jakis,czas,piszczaca,kontrolka,oleju.php


Temat: vw golf 4 1.6 - wredne, zolte kontrolki - pytanie
witam grupowczow
mam problem z w/w pjazdem:
1.
po wlaczeniu stacyjki zapala mi sie na czerwono kontrolka cisnienia oleju
(to akurat jest normalne :)), po 3 sekundach (bez wlaczenia silnika)
zmienia kolor na zolta, miga 3 razy i gasnie. jesli sie nie czeka na to i
wlaczy silnik
kontrolka zacjhowuje sie podobnie. instrukcja w spsob metny wskazuje na
uszkodzenie
czujnika poziomu oleju, ale jest tak napisana ze niech ja chudy byk. czy
ktos moze
mi powiedziec o co jej (tej kontrolce) chodzi? poziom oleju to polowa miedzy
min/max
na bagnecie, do przegladu 900 km (sygnalizowane przez licznik)

2. po odpaleniu silnika swieci sie zolta kontrolka EPC. I znow instrukcja
mowi o sterowniku silnika, mechanik (nie ASO vw) twierdzi (po podlaczeniu
komputera,
w czasie szybkiego rzutu okiem) ze to nie silnik. sugeruje wspomaganie
kierwonicy (!?!)
Silnik pracuje ok, nie slychac zeby bylo cos z nim nie tak, spalanie w
normie,
osiagi tez. Blad ktory pokazal komputer, bodajze 592 - ale pewien nie
jestem,
po wykasowaniu pojawia sie znowu.
Zaswiecenie tej kontrolki moze lecz nie musi byc zwiazane z 'daniem w
palnik'
na 2 biegu az do odciecia paliwa (zony jakis 'gentelman' nie chcial na pas
wpuscic
wiec go musiala wyprzedzic :))

prosze o podpowiedzi, do zaprzyjaznionych mechanikow wybieram sie dopiero
w przyszlym tygodniu, a diabli mnie biora ze to auto takie fochy stroii

pozdrawiam szym


Źródło: topranking.pl/1630/vw,golf,4,1,6,wredne,zolte,kontrolki,pytanie.php


Temat: Opis skrzyni biegów VW GOLF II


czyli rozłączałeś drązek z wybierakiem biegów ?


Tak


może niedokładnie trafiłeś w wyżłobienie śrubką kontrującą (wybierak jest


nawiercony)

Jezeli wkręce srube w to wgłebienie to wtedy cieżko chodzą biegi a jak
troche skręce na ukos chodzą lepiej ale to już nie to samo co wcześniej


lub tylko zruszyłeś ten ruchomy przegub gumowy. Możesz go wyjąć z obejmy i


spróbować wyczyścic.

Sprobóje wyczyścić - ta guma u mnie jest strasznie luźna  czy tak ma być

A jeszecz mam problem z kontrolką oleju - jak sie silnik rozgrzeje to
zaczyna migać na wolnych obrotach i trzeszczy w desce rozdzielczej -
rozebrałem deske i trzeszczy tam mały elektromagnes . ( oczywiście olej jest
w prawdłowym stanie) - Może ktoś sie maił takie obiawy i co to


na  ** p.m.s **  NEWS pisze tak:

| uszczelnianie - narazie zmieniłem tylko symering na cięgnie i to
| sie zrobiło

wycinaj cytaty

czyli rozłączałeś drązek z wybierakiem biegów ?
może niedokładnie trafiłeś w wyżłobienie śrubką kontrującą (wybierak
jest nawiercony) lub tylko zruszyłeś ten ruchomy przegub gumowy. Możesz
go wyjąć z obejmy i spróbować wyczyścic.

Ostatnio po tym jak rozłączałem to połączenie to biegi wchodzą o wiele
lżej ale i troszkę w innym miejscu. Trzeba się przyzwyczaić.

| Mam zamiar jeszcze wymienić dwa symeringi w skrzyni

To od razu rozejrzyj się za tymi mosiężnymi pierścieniami, które są pod
wałkami napędowymi. Lubią pękać.

--
    Piotrek
    vw golf mk2 1.3 '87r

    Ogonki w Xnews   http://www.skynet.com.pl/~xnews/mproxy.html



Źródło: topranking.pl/1608/opis,skrzyni,biegow,vw,golf,ii.php


Temat: Golf II i zima.
Odkad zaczely sie mrozy mam problemy z moim Golfem II 1.3 89 (ok 155kkm). Na
poczatku zalal mi ojejem caly silnik w skutek czego zatarlem go. Po remoncie
(wymiana uszczelek pod pokrywa i na wale rozrzadu, szlif walu, wymiana
panewek, czyszczenie odmy itp. ). Pojezdzilem miesiac. Zaczely sie temp. w
okolicach -10C. Jade do pracy i ta sama sytuacja w tym samym miejscu, silnik
zarzygany olejem, kontrolka oleju wyje i miga na czerwono. Tym razem hol bo
na remont juz mnie nie stac. Wymiana uszczelnien walka rozrzadu bo podobno
nimi cieklo....odbieram auto i ok. Terzaz zaczyna sie schiza. Co 15 km
sprawdzam czy wszystko jest ok i tak przez tydzien. Zaczynaja sie temp w
okoliach - 15C. Nauczony wczesniejszymi doswiadczeniami sprawdzam czy jest
ok co 7-8 km. Pierwszy postuj. W okolicach kolektora wylotowego leci para
jeszcze troche z woda (uszczelka pod glowica byla wymieniana ok 2000km
temu), odkrecam korek wlewu oleju a tu nadcisnienie jak bym otwieral puszke
z piwem. Pomyslalem, ze to gowno bylo przyczyna rzygania olejem. Patrze na
korek a pod nim  maselko (spoko mysle w koncu -15C).  A wiec zatrzymuje sie
tak i odkrecam na dystansie ok 35km. Caly czas nadcinienie. Po tej
odleglosci, przechodzi. Dalej jade jeszcze ok 15 km, odkrecam...nic sie nie
dzieje...cisza. Caly czas wszystkie wskazniki w normie. Slnik pracuje
normalnie. Po 10 min. sprawdzam olej. Ponizej min, dolewam. Za godzine mam
1,5 stanu miarki czyli ok 50% za duzo. Skad to zlecialo i dlaczego tak pozno
splynelo?  Kiedy wracam z pracy temp. jest w okolicach -5C. Nie ma
nadcisnienia, nic ciekawego sie nie dzieje...w piatek jade do mechanika.
Znajomy ma takiego samego golfa 91 chyba, tez 1.3 ma te same
problemy...dzisiaj mu rzygnaj 2 raz i padl...

Źródło: topranking.pl/1614/golf,ii,i,zima.php


Temat: kontrolka oleju - golf 3
witam;
jest problem z vw golf, 92r., typ silnika ABS , poj 1.8 benz
coraz czesciej miga kontrolka od cisnienia oleju i piszczy przy temp.
silnika od 90 st.
co moglo pasc? jak to zreperowac?
pozdro:)

Źródło: topranking.pl/1616/kontrolka,oleju,golf,3.php


Temat: Do posiadaczy Golfa II 1.3i...
Orzeł do pl.misc.samochody napisał(a):


1). Powszechnie znana sprawa głośno chodzącej pompy paliwa. Z tym
pewnie nic nie zrobię ale
*chciałbym się dowiedzieć gdzie szukać filtra paliwa i czy dam sobie radę
z jego wymianą ( jestem zdolny;-)?*


w katalogu, dostępnym w każdym porządnym sklepie motoryzacyjnym, jest to
standardowy filtron, ja kupiłem za 15 albo 20zł... :)


2). Przy uruchamianiu auta po przekręceniu kluczyka zapają się kontrolki
na desce... Słychać przez jakieś dwie sekundy specyficzny szum-dźwięk
( pompa paliwa tworzy ciśnienie? ) miga w tym czasie kontrolka od układu
chłodzenia po czym po chwili gaśnie i co dziwne kontrolka ciśnienia oleju
gaśnie przed odpaleniem silnika...


u mnie też tak jest.


3). W archiwum było dużo na temat nierównej pracy silnika na wolnych
obrotach. Nie mam niestety obrotomierza. W moim aucie jest tak że
czasem po odpaleniu motor przez chwile chodzi nierówno potem wraca do
normy. Gdy stoję na światłąch daje się odczuć delikatnie nierówną pracę
silnika *( może wymiana filtra paliwa tu pomoże ? )* Czytałem także coś o
silniczku krokowym.


u mnie było tak, że były za niskie jałowe, przez to skakało... ale
raczej to nie to...


Nie wpadłem na to że auto młodsze i mocniejsze od mojego poprzedniego
może mieć skrzynię czwórkę. Na gałce zmiany biegów rysunek przedstawiał
diagram przekładni z pięcioma biegami do przodu. To mi wystarczyło. Teraz
mam nauczkę;-(


ja też mam czwórkę, da się przeżyć, aczkolwiek przyśpieszanie na
czwórce jest tragiczne, a na trójce to sobie nie powyprzedzasz... bo się
za szybko kończy :)


*Chciałbym spytać doświadczonych o ile różni się spalanie auta z takim
silnikiem
z pięcio- lub cztero-biegową skrzynią w trasie?*


w moim wypadku? 8-9l cykl mieszany, głównie trasa, jazda oszczędna.
benzyny. kat niby jeszcze jest ok, lambda ok, jest po regulacji... drań
;P pali mi tyle benzyny co golf gti kumpla - gazu... fajnie, nie?

podobnież na trasie więcej pali czwórka, ale jest dynamiczniejsza...


6). Pozostaje sprawa filtra powietrza, paska rozrządu, oleju, i paru jeszcze
spraw


dostaniesz bez problemu jak podasz rocznik, itd... filtr powietrza
zobacz czy nasz prostokątny czy kołowy, pasek to standardowy gates do
1.0-1.3 vag, oleju też w katalogu jest (ale to taniej często u olejarza
jest)


Źródło: topranking.pl/1622/do,posiadaczy,golfa,ii,1,3i.php


Temat: Do posiadaczy Golfa II 1.3i...


w katalogu, dostępnym w każdym porządnym sklepie motoryzacyjnym, jest to
standardowy filtron, ja kupiłem za 15 albo 20zł... :)


Rozumiem;) Z kupnem filtra pewnie nie byłoby problemu;)
Irytuje mnie tylko to, że nie mogę go na razie zlokalizować w aucie;)
W moim byłym samochodzie (diesel) był on widoczny i podobny do filtra
oleju... W golfie nie mam pojęcia gdzie go szukać i jak wygląda...


| 2). Przy uruchamianiu auta po przekręceniu kluczyka zapają się kontrolki
| na desce... Słychać przez jakieś dwie sekundy specyficzny szum-dźwięk
| ( pompa paliwa tworzy ciśnienie? ) miga w tym czasie kontrolka od układu
| chłodzenia po czym po chwili gaśnie i co dziwne kontrolka ciśnienia oleju
| gaśnie przed odpaleniem silnika...

u mnie też tak jest.


Czyli nie jestem sam;-)


ja też mam czwórkę, da się przeżyć, aczkolwiek przyśpieszanie na
czwórce jest tragiczne, a na trójce to sobie nie powyprzedzasz... bo się
za szybko kończy :)


Ja też się powoli przyzwyczajam;)


| *Chciałbym spytać doświadczonych o ile różni się spalanie auta z takim
| silnikiem
| z pięcio- lub cztero-biegową skrzynią w trasie?*

w moim wypadku? 8-9l cykl mieszany, głównie trasa, jazda oszczędna.
benzyny. kat niby jeszcze jest ok, lambda ok, jest po regulacji... drań
;P pali mi tyle benzyny co golf gti kumpla - gazu... fajnie, nie?
podobnież na trasie więcej pali czwórka, ale jest dynamiczniejsza...


Silnik masz 1.3 na wtrysku i tyle Ci pali?


Źródło: topranking.pl/1622/do,posiadaczy,golfa,ii,1,3i.php




 

Powered by WordPress dla [O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe]. Design by Free WordPress Themes.