konsument w kawiarni internetowej

O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe

Temat: nadzchodzi4 jak hayah
Wszyscy Co ktorzy mowili ze dostali telefony przed 10 stycznia to tylko sciema. Poczytajcie.

Warszawa, 11 stycznia 2007r.
Program pilotażowy właśnie wystartował -
pierwsi użytkownicy już są!

P4, innowacyjny operator telefonii komórkowej w Polsce, który w sierpniu 2005r. uzyskał koncesję na świadczenie usług telefonii komórkowej, poinformował, że 10 stycznia br. w Warszawie odbyło się pierwsze spotkanie z uczestnikami pilotażowego programu Nadchodzi4. Program ten pozwoli 20 000 użytkowników przetestować usługi, oferowane przez P4 jeszcze przed komercyjnym startem firmy na rynku.

1 grudnia 2006 r. firma P4 rozpoczęła rekrutację do największego tego typu programu pilotażowego pod nazwą Nadchodzi4.com, skierowanego do mieszkańców Trójmiasta oraz Warszawy.

Program zainicjowała kampania teaserowa przygotowana przy współpracy agencji: BRAIN i FF Creation (kreacja i wykonanie), MediaCom (zakup mediów) oraz GOH (logistyka). Oprócz reklam prasowych, outdoorowych i radiowych zdecydowaliśmy się na niekonwencjonalne i oryginalne formy aktywności reklamowej, np. wydarzenia ambientowe oraz marketing bezpośredni - e-mailing, ulotki i naklejki w klubach, pubach i kawiarniach. Duże zainteresowanie wywołał marketing wirusowy, w postaci krótkich filmów reklamowych zamieszczonych w serwisie YouTube.

Nowatorska i oryginalna kampania jest kierowana głównie do ludzi młodych, przede wszystkich duchem, aktywnych, zainteresowanych najnowszymi technologiami
i rozwiązaniami.

Do dnia 10 stycznia, kiedy odbyło się pierwsze spotkanie z kandydatami w stolicy, na stronę http://www.nadchodzi4.com weszło 915 000 zainteresowanych, 190 000 z nich wypełniło ankietę. 24 000 osób przeszło pomyślnie pierwszy etap rekrutacji i oczekuje na drugi etap weryfikacji - telefon od konsultanta z Call Center.

Dla wszystkich osób, które wypełniły ankietę, a nie zakwalifikowały się do udziału w programie P4 przygotowało dodatkową ofertę, która będzie dostępna po wejściu firmy na rynek:
Możliwość wybrania i zarezerwowania złotego numeru,
50 minut miesięcznie na rozmowy, przez pierwsze 3 miesiące,
Unikalny kontent

Firma P4, dzięki partnerstwu z portalem Onet.pl, w ramach swojego unikalnego programu pilotażowego zaoferowała między innymi ekskluzywny kontent dla wszystkich uczestników programu - są to serwisy internetowe dostępne na wyłączność za pośrednictwem telefonu komórkowego, w tym: OnetBlog, OnetSport, OnetFoto, OnetWideo.

Po raz pierwszy w Polsce użytkownicy telefonów komórkowych będą mieli szansę wypróbowania unikalnych mobilnych serwisów - podkreśla Jacek Hensler, Chief Marketing Officer firmy P4 Sp. z o.o.

Przez cały czas trwania programu pilotażowego Nadchodzi4 firma P4 będzie zbierać informacje zwrotne od uczestników programu. Wszelkie sugestie i uwagi pozwolą stworzyć jeszcze lepszą ofertę, która wyjdzie naprzeciw oczekiwaniom rynku.

O P4 (Project 4)
Firma P4 jest wspólnym przedsięwzięciem funduszu inwestycyjnego Novator i Netii - polskiego niezależnego operatora telefonii stacjonarnej. Spółka została założona 15 września 2004 r. jako Netia Mobile. 23 sierpnia 2005 r uzyskała rezerwację częstotliwości dla systemu telefonii komórkowej trzeciej generacji opartej na standardzie UMTS. 13 października 2005r. Netia Mobile zmieniła swoją nazwę na P4. P4 zamierza zostać znaczącym graczem na polskim rynku telefonii komórkowej z najnowocześniejszą i najbardziej atrakcyjną ofertą usług. Jako niezależny operator telefonii komórkowej P4 stworzy nowe standardy w dziedzinie komunikacji. Usługi oferowane przez firmę P4 będą skierowane zarówno do przedsiębiorstw, jak i do indywidualnych konsumentów. Oferta usług P4 dla klientów indywidualnych będzie się charakteryzowała łatwością obsługi oraz atrakcyjną zawartością audiowizualną. Klientom korporacyjnym P4 zamierza zaoferować usługi konwergentne, które będą stanowiły połączenie oferty telefonii stacjonarnej i komórkowej.

Dodatkowych informacji udziela:
Magdalena Sawicka
PR & Communication Manager
P4 Sp. z o.o.
magdalena.sawicka@project4.pl
tel. (022) 319 42 52
tel. 0 790 004 231
Źródło: blueforum.eu/viewtopic.php?t=5074



Temat: [Piłka nożna] Ekstraklasa, I i II liga
I liga. Coś nie tak z meldunkiem? Sorry, meczu nie obejrzysz!
Piotr Płatek, tod 2010-03-22, ostatnia aktualizacja 2010-03-23 17:12:52.0



Meldunek w dowodzie osobistym decydował o zdobyciu biletu na piłkarski mecz Podbeskidzia Bielsko-Biała z Górnikiem Zabrze. - Nie ma podstaw do takiego działania - przekonuje Adam Bodnar z Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka.


Wielu kibiców z Zabrza wybrało się na sobotni mecz Górnika w Bielsku-Białej, na miejscu dowiedziało się jednak, nie wejdzie na stadion Podbeskidzia. Ochroniarze przy wejściu na obiekt żądali od nich okazania biletu i... dowodu osobistego. Regułą było, że osoby, które w dowodzie miały wpisany inny meldunek niż Bielsko-Biała lub jego okolice, nie mogły wejść na stadion. Prawie 200-osobowa grupa fanów Górnika oglądała mecz zza płotu.

Władysław Szypuła, wiceprezes i dyrektor bielskiego klubu, tylko rozkłada ręce. - Pewne absurdalne obowiązki nakłada na organizatorów ustawa o imprezach masowych. Jesteśmy związani nieżyciowymi przepisami. To nie wynika z naszej złej woli. Stadion jest w przebudowie i nie mamy warunków, by podjąć kibiców Górnika. Za dwa lata, gdy nowy obiekt będzie gotowy, serdecznie zapraszamy ich do Bielska - mówi Szypuła.

"To wielki skandal. Mamy konstytucyjne prawo do swobodnego przemieszczania się i do wolności. Jednak zarząd Podbeskidzia nie potrafił tego uszanować" - grzmią na internetowych forach fani Górnika. - Podbeskidzie ma zgodę PZPN-u na rozgrywanie meczów bez kibiców gości. Chodzi o grupy zorganizowane. Myślę, że jeśli indywidualny kibic chce kupić bilet, to nie jest to problem - mówi Agnieszka Olejkowska, rzeczniczka PZPN-u.

Mimo drobiazgowej kontroli dowodów osobistych na trybunach i tak znalazło się co najmniej kilkadziesiąt osób, które głośno kibicowały Górnikowi. W jaki sposób im się to udało? Jeden z internautów wylicza: "Członek Torcidy Germany miał meldunek za granicą, kilka osób weszło stosunkowo wcześnie, by uniknąć restrykcji, kilka osób miało akredytacje, kilka posiadało niepodpadający ochronie meldunek, kilka weszło jako pracownicy i piłkarze Górnika Zabrze, reszta weszła w sobie tylko znany sposób".

To nie pierwsza taka sytuacja. Niedawno działacze hokejowej Unii Oświęcim przed meczami z GKS-em Tychy przypominali, że na ich lodowisko wejdą tylko kibice z powiatów chrzanowskiego, wadowickiego i oświęcimskiego.

Adam Bodnar z Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka bierze w obronę kibiców. - Nie ma podstaw do takiego działania. Wyobraźmy sobie, że w kawiarni obsługa nie poda nam kawy, bo mamy niebieskie oczy, a nie brązowe. W Polsce istnieje zasada swobody zawierania umów. Klub nie może legitymować, a potem za sprawą selekcji eliminować kibiców ze względu na miejsce ich zamieszkania. Wyjątkami mogą być zakazy klubowe czy zakazy stadionowe. Poszkodowanym kibicom polecam złożenie skargi do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - radzi Bodnar.

http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35 ... u_nie.html
Źródło: forum.gkw24.pl/viewtopic.php?t=1780


Temat: Ceny na''Otylii''
Pozwolę sobie przytoczyć wypowiedź kierownika Basenu, Pana M.


Każdy ma prawo do informacji. W szczególności prawo takie ma każdy potencjalny konsument, który jest nabywcą towarów i usług na własny użytek. Nabywca produktu, przed jego kupnem, szuka informacji, która zaspokoi ciekawość wobec ceny, jakości i standardu usługi. Konsument chce wiedzieć czy pieniądze, które wykłada są adekwatne do tego, co otrzymuje.

Mieszkańcy Janowa Lubelskiego już niebawem, będą mogli nabyć, tak długo oczekiwany produkt z zakresu usług kultury fizycznej i sportu w związku z oddaniem pływalni krytej „OTYLIA”. Inwestycja ta jest wpisana w „Rozwój produktu turystycznego gminy Janów Lubelski i powiatu janowskiego”. To bardzo nowoczesny i wielofunkcyjny obiekt, zarówno pod względem atrakcji wodnych jak i zaspokojenia różnorodnych potrzeb związanych nie tylko ze sportami wodnymi, ale również z zakresu odnowy biologicznej, fitness i SPA – (Sanitas Per Aquam, czyli ZDROWIE DZIĘKI WODZIE).

Ale każdy produkt, tak jak i wykonana usługa są płatne. Pragniemy poinformować, w jaki sposób ustalano cenę za korzystanie ze świadczeń i usług na pływalni krytej „OTYLIA” w Janowie Lubelskim. Punktem wyjścia do obliczenia wysokości opłat była kalkulacja kosztów, które możemy podzielić na trzy grupy. Pierwsza to koszty bezpośrednie jak, opłaty za gaz, energię elektryczną, wodę i odprowadzenie ścieków, płace pracowników pływalni. W tej grupie również mieszczą się tzw. reagenty, czyli chemia basenowa i środki chemiczne służące do utrzymania obiektu we właściwym stanie sanitarno – epidemiologicznym. To bardzo ważna sprawa i bez tych środków nie popływamy. Druga grupa to koszty pośrednie, a więc obsługa obiektu, ubezpieczenie obiektu z tytułu mienia i odpowiedzialności cywilnej, opłaty serwisowe. Trzecia grupa to tzw. rozliczenia fiskalno podatkowe. To wszystko zliczone razem daje nam pełne koszty utrzymania obiektu pływalni.

Kolejny etap to kalkulacja cen biletów. A cena, to przede wszystkim przeliczenie kosztów utrzymania obiektu. Aby zrównoważyć koszty, podaż powinna się kształtować tak; średnio 50 osób przez 16 godzin dziennie przez 30 dni w miesiącu i 11 miesięcy w roku w cenie biletu ok. 8 - 9 zł. Gdy wszystkie te czynniki będą constans (wielkość, którą w trakcie rozważań przyjmuje się za stała niezmienną) – popyt zrównoważy koszty.

W związku z tym, że pływalnia jest obiektem użyteczności publicznej i ma służyć przede wszystkim lokalnej społeczności w zaspakajaniu potrzeb rekreacyjnych i pro zdrowotnych, przy ustalaniu kalkulacji cen biletów oprócz czynnika ekonomicznego zastosowano również, w stopniu bardzo znaczącym, względy społeczne i rynkowe. Rada Miejska w Janowie Lubelski uchwałą nr XXIII/159/08 z dnia 15 lipca br. określiła zasady korzystania z obiektu użyteczności publicznej – Kryta Pływalnia „OTYLIA”, położonej w Janowie Lubelskim.

Ceny biletu wstępu na Pływalnię, będą bardzo zróżnicowane od 4, 00 do 11, 00 zł w zależności od pory i dnia tygodnia. Dajemy również możliwości zakupu karnetów. Będą karnety indywidualne: godzinowe, półroczne i roczne. Chcemy, aby Pływalnia stała się miejscem spotkań rodzinnych, dlatego zastosowaliśmy całą gamę karnetów rodzinnych w przystępnych cenach.

Na koniec dwie bardzo ważne sprawy.

Pierwsza, wszyscy uczniowie szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Janów Lubelski w ramach zajęć z wychowania fizycznego 1 raz w tygodniu będą korzystać z pływalni nieodpłatnie. Koszty tych zajęć będzie ponosiła Gmina Janów Lubelski – ok. 400 tys. zł. rocznie.

Druga, dotyczy osób korzystających z pływalni indywidualnie. W „OTYLII” nie będzie tzw. strefowania. Oznacza to, że Państwo płacąc za bilet wstępu będą mogli korzystać z całego wachlarza atrakcji dostępnych w nieckach basenowych i na plaży basenowej a więc; z niecki sportowej, zjeżdżalni wodnej, jacuzzi, basenu rekreacyjnego z ławeczkami masażu i specjalnymi nawiewami, brodziku dla dzieci a po godz. 18:00 dochodzi do tego jeszcze, w cenie biletu, korzystanie z sauny mokrej.

Teraz niech Państwo porównają sami nasz produkt, cenę usług i świadczeń do innych basenów w pobliżu Janowa Lubelskiego; Kraśnika, Biłgoraja, Bychawy, Stalowej Woli i tych dalszych, Zamościa, Tarnobrzega, Sandomierza, Bełżyc i Lublina. Proszę nie zapomnieć o kosztach dojazdu.

Szczegółowe cenniki za bilety wstępu, karnety, cennik za korzystanie z usług kręgielni znajdziecie Państwo na naszych stronach Internetowych www.osirjanow.pl w zakładce Pływalnia kryta.

Obiekt Pływalni krytej „OTYLIA”, to nie tylko baseny i niecki z wodą. To również pełny kompleks różnorodnych usług, z których Państwo będziecie mogli korzystać, a więc kręgielnia z dwoma torami i w pełni nowoczesnymi urządzeniami do prowadzenia i zapisu gry. Pizzeria – kawiarnia, z salą konsumpcyjną na 50 miejsc. Klub fitness z elementami siłowni, gabinety masażu oraz gabinety urody, zabiegów biologicznych i odchudzających.

To wspaniały obiekt, do korzystania, z którego już teraz bardzo serdecznie wszystkich Państwa zapraszamy, życząc jednocześnie wspaniałych wrażeń i emocji.


[center]Źródło wypowiedzi: janowlubelski.pl[/center]

Troszkę daje do myślenia!
Źródło: lja.pl/lja/viewtopic.php?t=2228




 

Powered by WordPress dla [O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe]. Design by Free WordPress Themes.