Kody do Project IGI 2

O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe

Temat: [I.G.I 2:Covert Strike] problem z przejściem gry
Cześć. Grał ktoś z was w project IGI 2:Covert Strike?
Mam problem. Jestem w 17 misji. Nie mogę przejść momentu w którym ten chińczyk coś do mnie mówi i potem zlatuje się cała banda żołnierzy. Jak ktoś wie jak to przejść to niech napisze. Albo jak znacie jakąś solucję lub kody (działające) to bym był bardzo wdzięczy.

[size=9][Zmoderowane @bart132] Dokonano zmiany nazwy tematu. Proszę zapoznać się z regułami odnośnie nazewnictwa tematów.
Źródło: forum.pcmaniak.pl/index.php?showtopic=21109



Temat: Trainer do Project IGI 2
Szukałem w necie godzinę kodów do tej gry. Na niektórych polskich serwerach owszem są ale trzeba wysłać SMSa za 6 złociaków +VAT.
Ja jednak znalazłem za darmochę trainer i oto dzielę się z Wami:
CODE http://demio666.w.interia.pl/project%20igi2%20covert%20strike%20trainer.zip
albo bezpośrednio stąd
Źródło: genesis.net.pl/index.php?showtopic=10383


Temat: Project IGI - sposób na save
Wyciągnąłem z archiwum gierę Project IGI i mam w związku z tym pytanie: czy jest jakaś możliwość robienia save'ów podczas gry :question:
Szukałem w starszych wypowiedziach na forum, ale nic takiego nie znalazłem (być może źle szukałem, nie wiem). :(
Zaznaczam, że nie chodzi mi o kody na nieśmiertelność i takie tam, bo gra z kodami mnie nie bawi, ale save'y warto byłoby robić w tej gierce.
Jeśli ktoś wie z góry dzięki za pomoc.

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=22746


Temat: Project IGI 2 - Covert strike
Jak na razie nie udało się mi zdobyć działających kodów do tej gry, dlatego postanowiłem udostępnić trainera, który rozwiąże niektóre Wasze problemy

Pobierz trainera do wersji 1.1: Project IGI 2 (v1.1) Trainer
Pobierz trainera do wersji 1.2: Project IGI 2 (v1.2) Trainer

Instrukcja obsługi:

1. Rozpakuj pliki do katalogu z grą
2. Uruchom trainera
3. Uruchom grę za pomocą trainera - przycisk Run Game


Trainer udostępnia w trakcie gry poniższe opcje:

1 - Nieskończona energia
2 - Nieskończona amunicja
3 - Nieskończone granaty
4 - Szybkie otwieranie zamków
5 - Brak alarmów
6 - Deaktywacja wszystkich użytych funkcji trainera
Źródło: cheatsplanet.fora.pl/a/a,72.html


Temat: Operation Flashpoint: Dragon Rising
Jedyna strzelanka od Codemasters w połączeniu z Interloop to były Project: I.G.I.

Ciekawe, czy w OFP2 myszka też będzie działać skokowo jak w IGI i albo mierzymy przy pomocy lornetki albo puszczamy serię z biodra. I ciekawe, czy AI też będzie takie "intelidżentne".

To są wszystko problemy z optymalizacją kodu. Codemasters, hehehe...
Źródło: forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=8688


Temat: Project IGI


KOD
Źródło: osiol.com.pl/index.php?showtopic=7422


Temat: Project IGI 2 - Covert Strike
Project IGI 2 - Covert Strike
Wymagania sprzętowe:
# Pentium 600MHz
# 128 MB pamięci RAM
# akcelerator 3D
# Windows 9x/ME/XP/2000
Język:
angielski

I.G.I.2: Covert Strike to sequel znanej gry akcji FPS - Project I.G.I. stworzonej przez norweską firmę Interloop Studios. Akcja gry utrzymana jest w podobnym do części pierwszej charakterze. Gracze ponownie stają się byłym żołnierzem sił specjalnych SAS, Davidem Jones’em, który jako członek organizacji I.G.I. samotnie wykonuje szereg tajnych misji składających się na trzy połączone kampanie umiejscowione w Rosji, Libii i Chinach.

Twórcy poprawili AI komputerowych przeciwników, wrogie oddziały wykorzystują rzeczywistą taktykę walki stosowaną przez współczesne armie i działają w sposób zorganizowany. Znacznie poszerzono asortyment dostępnej broni. Gracze otrzymują do dyspozycji różnego rodzaju pistolety, strzelby, karabiny oraz wyrzutnie rakiet. Trójwymiarowy świat gry wykonany został przy użyciu zmodyfikowanej wersji poprzedniego silnika, dzięki czemu I.G.I.2 bardzo wiernie odtwarza otoczenie oraz zróżnicowane warunki atmosferyczne. Gra posiada specjalny tryb multiplayer pozwalający na rozgrywki drużynowe.

Galeria Zdjęć

Kod:
ed2k://|file|IGI.2.Covert.Strike.CD1.[Deviance].(emulek.pl).bin|757334592|14F237A7FB64B0F2D0D59256E284E9BF|/
ed2k://|file|IGI.2.Covert.Strike.CD1.[Deviance].(emulek.pl).cue|107|40063376315C95B63CDC6C3B85987B48|/
ed2k://|file|IGI.2.Covert.Strike.CD2.[Deviance].(emulek.pl).bin|826619808|365E5B33803545825E3AED26C906D85E|/
ed2k://|file|IGI.2.Covert.Strike.CD2.[Deviance].(emulek.pl).cue|105|4B28FEB53935646636726ECA914DB227|/
ed2k://|file|IGI.2.Covert.Strike.[Deviance].(emulek.pl).nfo|10244|68688BBE053385566E39595274D0CEBB|/
Źródło: emule-polska.pl/index.php?showtopic=10026


Temat: Far Cry - denna grafika....
od razu przyznam na wstępie żę niejestem wielkim fanem gier mass doom jakim jest painkiller, ale musze przyznać, że historia jaką wymyślili pozwoliła im stworzyć wiele lokacji nie powiązanych ze sobą tematyką, ale naprawde niesamowitych. tu klimat tworzony jest za każdym levelem od nowa i to jest punk ( pomijam wątki przyczynowo skutkowe ). far cry ze swooją dżunglą wygląda kiepsko przy takie różnorodnośći. co do rozmijających się oczekiwań, powiem tak, dlaczego? bo promowali tą gre jako przełom i pogromce hl2, a to jest bzdura, ponieważ nic tak naprawde nie wnieśli do gatunku. gra jest monotonna i nudna tyle powiem. co do project igi i ghost recon, to bardziej podobał mi się pierwszy produkt (szczególnie pierwsza część). to była ekstra gra i była dokładnie tym co mówiono w reklamach. ta gra według mnie nadal jst lepsza od far cry. a i żeby nie posądzać mnie do grania w typowe "wyrzynki" powiem, że operation flashpoint wciągneła mnie na długie wieczory ( okupione zresztą takimi słowami jak k... i ch.... , jakim cudem on był za krzakiem :) ), i znowu stała się sytuacja,ze gra pokryła sie z tym czego wszyscy się spodziewali i co nam naopowiadali. Mówisz,że far cry jest wiele inteligentniejszy od np serious sama? a przeszedłeś ostatnie levele z mutantami, które były czystą sieczką nie pasująca do reszty? dziesiątki granatów pakowane ww korpusy to wdług ciebie realizm? i porozrzucane apteczki ? wygrywało sie siłą ognia taka jest prawda, więc to co pisałeś jest śmieszne. a po takiej sieczce jaką autorzy zafundowali nam na koniec spodziewałem sie czegoś innego, lepszego. painkiller jest rzeczywiście bzdurny, ale widać w nim więcej artyzmu jeżeli chodzi o toworzenie leveli niż fc, po prostu widać, że ldzie chcieli zrobić coś nowego, a nie dublować wciąż to samo. mówisz że grze bliżej do filmu? to zmartwie cie bo raczej do szmiry klasy b, bo w filmie coś sie dzieje, nie tak jak tu, wszystko sprawia naciąganego, jakiegoś obleczenia na szybko zrobionego do engine. wierze, że można zrobić to lepiej, szczególnie, że chwilami widać, że im sie chciało. co do wydajnego kodu to zdziwisz się, ale za pare miesięcy opublikuje z pewną grupą (fimą) demko, ale nie jakieś zwykłe, ale do gry. naprawde pół roku temu nie odezwałbym się nic, ale teraz mam sporo do powiedzenia. w tej grupie bez przerwy co najmniej 4 osoby bez przerwy klepią kod opengl i jak na początku nasz engine generował płynni parenaście tysięcy sześcianów teraz wyświetla ich ponad milion, a to jeszzcze nie koniec. naszą przewagąjest to, że robimy to po godzinach, nikt nas nie goni, nigdzie nam sie nie spieszy. to jest nasza przewaga, nie mamy określonego czasu, więć nie musimy nic robić na odpierdal. jeżeli powiesz mi jak to moge strzelić kilka screenshotów z naszych engine demo, aby nie być gołosłownym, reszta to tajemnica :)

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=27507


Temat: Project I.G.I.
Chwała tym co przeszli w całości tą grę bez używania kodów Według mnie gra jest trudna i wymaga cierpliwości. Udało mi się przejść 5 misji i na tym skończyłem swoją przygodę z "Project IGI".
Źródło: galaktykafootbolu.fora.pl/a/a,82.html


Temat: Project IGI 2 - Covert strike
Kod Rezultat
------------------
ALLGOD - Tryb Boga
ALLAMMO - Nieskończona amunicja
EASY - łatwy poziom trudności
Źródło: whitecoats.webplus.net.pl/viewtopic.php?t=4644




 

Powered by WordPress dla [O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe]. Design by Free WordPress Themes.