Kody do gry Tzar

O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe

Temat: Tzar : Ciężar Korony
Podczas gry wciśnij [enter] i wpisz:



hmnofog - usuwa mgłę wojny

hmreveal - odkrywa całą mapę

hmdvaleva - dostajesz po 10 000 jednostek każdego surowca

hmpetleva - dostajesz po 5 000 jednostek każdego surowca

hmnotech - ujawnia/ukrywa wszytskie dostępne badania nad technologiami

hmnopop - ustawia limit populacji na 1 000

hmbuildozer - szybkie budowanie

hmgod - wybrana jednostka staje się nieśmiertelna

hmhunt - zabija wszytskie jednostki na mapie

hmusurp - możesz kierować wybraną jednostką nie należącą do ciebie

hmspy - widzisz dokładnie to co widzi jednostka

hmprettypleasewithsugarontop - umożliwia wpisywanie kodów w trybie multiplayer, gdy każdy gracz wpisze komendę (editor- to jest już szczyt )

hmnext - następna mapa w kampanii

hmresign - przegrywasz
Źródło: cheatsplanet.fora.pl/a/a,150.html



Temat: Problem z wyszukiwaniem serwów
Dość dobra instrukcja jest na www.tzar2.xt.pl Na przyszłosc ci powiem, ze lepiej samemu popróbowac niz czekac na bluzgi. A skoro nie ma serwera to znaczy ze nikt nie załozył gry? Moze popros kogoś z hamachi zeby tylko to przetestował z Tobą. Albo najzwyczajniej nie masz zadnej sieci... BFtzar pass: tzar Jak sie dostaniesz na moją siec to daj znac pomoge ci z tym.

Offtop:
O Rekty to moze bym sie zgrał z nim, jak mieszka po drodze to byś i do mnie przyjechał i parę rzeczy naprawił, dobra? A oprócz tzara dasz radę lodówkę naprawic? I mp3 mi nie działa... i jak nie bede miał czasu to bedziesz za mnie kody na rapida wpisywał, bo nie moge znalezc tej linijki gdzie trzeba je było wpisywac. pobieram bez wpisywania ale to juz nie to samo co kiedys...


Edit:
Zapomniałem zapytac. kolego gdzie mieszkasz? Bo jak bedzie nie po drodze to rektemu sie nie zechce pewnie
Źródło: tzar.fora.pl/a/a,2450.html


Temat: Populacja
W TZARze w skrajnych wypadkach można mieć powyżej 1000. Silnik gry nie jest przystosowany do tysięcy i więcej obiektów więc to raczej niemożliwe.

Jeżeli chodzi o jednostki które ustawisz w edytorze, to one ci zapełnią limit i będziesz potrzebował domków, technologii czy kodu.
Źródło: tzar.fora.pl/a/a,1477.html


Temat: Co do strony...


napisałem go nie po polsku bo nie jestem z polski i nie mieszkam w polsce i mam to gdzieś.


AZJACI
Jej atutem jest handel i raczej surowców nam nie braknie a szczególnie złota

Toż to Azjaci mają najgorszy handel w całej grze! Wieśniakami!?

-- Opis gry to kolejny plagiat!!!! Oto źródło i dowód! http://www.tzar.webpark.pl/recenzja.html

-- Więcej kodów do gry można znaleźć na wielu innych stronach - z czego wszystkie na oficjalnej stronie

-- Savy'ów po prostu nie można pobrać!

-- Turniej od dawna nieaktualny

-- Poradnika do Edytora nie można po prostu ściągnąć

-- W dziale "Granie online" nie pokazuje się najważniejszy obrazek z Hamachi a o zgrozo jest tam podana tylko jedna sieć, na dodatek już zapełniona!

-- Spotkań fanów na chat'cie po prostu nie ma(nie odbywają się).

-- Na księdze gości i na forum panuje zwykła cenzura(a forum jest martwe) - jakakolwiek krytyka strony jest kasowana - zostają tylko wątpliwe pochwały niedoświadczonych graczy.

-- Linki - 0 stron o tematyce Tzara(tak więc wnoszę, że skoro tzar.xt.pl nie promuje naszej strony to my powinniśmy przestać promować tą stronę).

-- Chat: nigdy nikogo nie ma, zresztą IRC jest o wiele lepszym rozwiązaniem.



Źródło: tzar.fora.pl/a/a,224.html


Temat: Podpowiedzi
Opisze moje propozycje w dwóch długich punktach.

1.Skróty: (Chodzi mi o np. kody, dowoland)

--Podstawowe części strony np. download, kody, forum, Pełna wersja tzara legalnie do ściągnięcia, recenzja, autorzy, jak zagrać online?, Dodatki (Path'y, albo nawet Tzar Extaibur, przepraszam jeśli źle napisałem), porady i solucje, newsy.

2. Grafika:

--Na samej górze ikona Tzara (Taka lub podobna na www.tzar.go.pl) Pod tym Liczba odwiedzających, z lewej strony Części Skróty (Punkt 1 u góry). A zaś z prawej strony Data, linki, GG Admina (żeby moża było z nim pogadać. A kolor wy wymyślicie.

P.S. PAMIĘTAJCIE!! To tylko mała podpowiedź i nie wiedziałem gdzie to napisać bo działów jest dużo napisałem właśnie tutaj. A właśnie, napisałem dlatego że nie umiem tworzyć dobrej strony o tej grze. A właściwie wogóle nie umiem żadnej.
Źródło: tzar.fora.pl/a/a,585.html


Temat: Stronnictwo anty 1.12 patch
Tak, cóż, pomarzyć zawsze wolno. Bez normalnego dostępu do kodu gry zrobienie tego wszystkiego zajęłoby jakieś hmm... 10 lat? Pojedź do Sofii i ukradnij haemimontowi kod Tzara, wtedy można by coś zrobić. Poza tym mam informacje, że Hiszpanie w 3-osobowym zespole pracują właśnie nad dodatkiem do Tzara, z nowymi jednostkami itp.
Źródło: tzar.fora.pl/a/a,1390.html


Temat: "Światło i Ciemność" - kampania RPG
Pamiętam kiedyś, że mój kolega, zrobił mapkę podobnież postawił tam tyle murów, że mapka na samym początku gry pokazywała błąd, ale później gdy się tak klikało i uszkadzało myszkę błąd znikał. A co do kodów hmreveal+hmnofog to jak mówiłeś Gedeon one dają rezultaty i błąd znika, niestety przy niektórych błędach systemowych jakie powoduje Tzar niestety niszczy to instrukcję: {4i84-5IR8-98420-8530}) Ostatnio grzebie trochę w tych instrukcjach i plikach, inf. i ini. oraz plikach cabinet. (cab.) więc trochę się na tym znam.

,,Gedeon@:
Uhm. Zatem życzę powrotu do zdrowia.''
,,Sithmon@:
Dzięki.''
Źródło: tzar.fora.pl/a/a,3618.html


Temat: Edytor jednostek
Nie koniecznie.
Możliwe, że jednoski są zapisane w jakimś konkretnym pliku, i gra ma w kodzie zapisane, aby z tego pliku odczytywać parametry o danych jednostkach.
Więc możliwe, że jest jakiś konwenter który "rozpakowywyje" ten konkretny plik, na obrazki postaci w ruchu i stojących oraz notatniki w których są ich parametry.

Np. w Tibi...
Jest plik Tibia.spr. Używając sepcjalnego programu można ten plik rozbić na folder w którym jest kilka dziesiąt tysięcy (ostatnio jak patrzałem to było chyba ponad 20 000 ale z każdą aktualizacją przybywa ich) są to pliki bmp. jest tam każdy potwór w każdej pozycji, każdy przedmiot, wszystko poprostu! Można w ten sposób oszukiwać np. robiąc sobie półprzeźroczyste drzewa (bo dużo osób chowa cenne rzeczy za drzewami) i widzieć ukryte łupy.
W tzarze może też jest coś w tym stylu. To by pozwoliło na edycję jednostek bez kodu źródłowego.
Źródło: tzar.fora.pl/a/a,1176.html


Temat: Rozreklamowanie strony
Oto lista pytań jakie zadają poszukujący informacji w google:

tzar
kody do tzar
tzar ciężar korony
tzar kody
tzar download
tzar do ściągnięcia
tzar ciezar korony
tzar ciężar
tzar excalibur
tzar patch
tzar crack
tzar cheats
tzar pc
tzar bomb
tzar bomba

Z tego wynika, że najczęściej szuka się kodów, poprawek i... wogóle informacji o grze (zapytanie: "tzar"), więc dla takich słów wpisywanych w Google można włączyć reklamę strony.
Źródło: tzar.fora.pl/a/a,129.html


Temat: The service is not available. - pomocy
Witajcie jestem nowy


Otóż założyłem we Wrześniu forum o niejakiej grze Tzar: Ciężar Korony.
Właśnie przed chwilą chcem wejść na forum a tu nagle:
Kod:
The service is not available. Please try again later.


Nie wiem czemu. Chciełbym by admini na to cos poradzili i powiedzcoie do kiedy najpóxniej się z tym wywiniecie.
Źródło: forum.fora.pl/a/a,30546.html


Temat: www.tzarnet.yoyo.pl

Hmm, cóż strona z dnia na dzień przybiera lepszą i przejrzystą postać, niestety jak widzę powstanie kolejnej strony nie wiąze się z nowościami, a po co nam dziesiątki stron z identycznymi informacjami?

+niezła oprawa graficza
+linki do najprzydatniejszych artykułów o tzarze i wszystkich stron o Tzarze
+aktywne sieci
+staty jednostek - można by dodać zasięg

No plusem jest wszystko co jest na stronie, a minusem to czego nie ma/ jeszcze nie ma

Życzę więc by strona się rozwijała


Racja, nowe strony się robią, ale w istocie są to te same informacje. Strona nie jest jednak jakaś wybitnie dobra, i widzę wręcz beznadziejny tekst: ,,Najlepsza strona o grze Tzar:Ciężar Korony''... Pffff ...

Niby strona dobra, ale newsy informacje dodawane chyba na siłę, i.. kiepskość. Np. Badziewny ten dział 'jednostki', po co takie coś skoro tam są jakieś kiepskie informacje w brzydkiej oprawie graficznej? Nie ma ani opisów, ani screenów, ani jakichś super informacji o tych jednostkach(np. brak zasięgu).

Dział z kodami zrobiony do kitu, mało kodów. Po co takie coś, skoro jest kupa innych stron z informacjami wiele lepszymi od tych?

Dział 'rasy' jest kiepski jak reszta tego błotka. Opis kiepski, straaasznie dużo się dowiedziałem .

Troszkę lepiej jest z sieciami. Jest ich jednak mało i niektórą są stare i nieodwiedzane. Musisz więcej grać w tzara, to poznasz więcej sieci! Jest w nich też sporo błędów, np. hasło do sieci DKArtur jest Tzar, a nie tzar. Dobrze ze o tym napisałeś.

Dział 'MULTIPLAY-Tzar' pochwalam. Jest zrobiony dobrze, na pewno jakaś niedoświadczona osoba wiele się z niego dowie.

Dział 'Porady' jest dobrym działem. Jest tam kilkanaście ciekawych porad, jednak każdy gracz może grać inaczej i nie do końca zgadzać się z tym co tam jest.

Dobrze że dodałeś linki do innych storn i forów, ale mogłeś dodać więcej.


Więc ogólnie strona prezentuje się na razie przeciętnie, dużo pracy przed tobą. Ciekawe grafika tej strony, lecz nie do końca mi się podoba. Powinno być więcej informacji, screenów, jakichś replayi, i ogólnie stronę czeka dużo pracy. Oceniam ją na 4+/10. Powodzenia!
Źródło: tzar.fora.pl/a/a,1328.html


Temat: Instrukcja do Edytora.
Wielkie dzięki za instrukcje do edytora, znalazłem tam parę zmiennych o których nie wiedziałem. Natomiast odnośnie istniejących funkcji (zaczynających się od @) to mam na liście jeszcze kilka, których nie zauważyłem w tej instrukcji, może komuś się przydadzą:

@settime(x) - ustawia w grze godzinę <x>
@setai(x,y) - włącza skrypt numer <y> dla gracza o numerze <x>
@god(x) - włącza (x=1) lub wyłącza (x=0) nieśmiertelność dla wybranej jednostki
@build() - kończy budowę wybranego budynku
@kingdomcanrescue(x,y) - włącza/wyłącza (y=1/0) przejmowanie jednostek gracza <x>(?)
@setpoplimit(x,y) - ustawia limit populacji na <y> dla gracza nr <x>

Natomiast odnośnie @gold, @wood itd. to wg mojej ściągi te funkcje jedynie zwracają wartość danego typu surowców posiadanego przez gracza, a do ustawienia służą fcje: @setgold(x,y), @setwood(x,y), @setfood(x,y) i @setstone(x,y) - gdzie <x> to numer gracza, a <y> ilość surowca do ustawienia

Ponadto chciałbym też wspomnieć o jednym z kodów w Tzarze - hmcalc. Nie znalazłem o tym informacji w instrukcji, a pozwala on wywoływać powyższe funkcje z poziomu gry, co jest bardzo przydatne przy testowaniu ich działania

Aha, i odnośnie @rnd() - jakoś dziwnie mi ta fcja działa, ustawiam aby wylosował mi rasę dla każdego z 4 graczy i za każdym razem 3 z nich dostaje Azjatów a czwarty Arabów. Wygląda jakby zbyt krótki odstęp pomiędzy losowaniami ograniczał ich losowość

Zastanawiam się jakie jeszcze funkcje Tzar w sobie kryje, edytor zdaje się mieć bardzo szerokie możliwości
Źródło: tzar.fora.pl/a/a,113.html




 

Powered by WordPress dla [O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe]. Design by Free WordPress Themes.