kody do Evolution GT

O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe

Temat: Seria GTR
Bardzo popularna seria dobrych symulatorów mistrzostw FIA GT. Chociaż o ile do pierwszych dwóch części ten opis jest w pełni prawidłowy, to do GTR: Evolution, która jest tak naprawdę tylko dodatkiem do Race 07 już nie, bo to ani prawdziwy symulator, ani gra dedykowana FIA GT. Cóż jak dla mnie (pomimo słabego kodu sieciowego) najlepszy z serii jest GTR2, choć podobno poziom symulacji w jedynce jest najlepszy, ale i czuć to też jeśli chodzi o poziom trudności.
Źródło: simulationsite.pl/forum/viewtopic.php?t=54



Temat: Toca Race Driver 2 PL, CloneCD
                                    

Opis:

TOCA Race Driver 2: The Ultimate Racing Simulator jest czwartą w tej chwili częścią cyklu Codemasters. Mamy tu czystą adrenalinę na torze wyścigowym! Czeka na nas do wyboru aż 30 mistrzostw w tym np.: GT Sports Car Racine, V8 Supercars, Rally Cross, Formula Ford. Kolejnym smaczkiem są samochody posiadające unikalny system wizualizacji zniszczeń. Do naszej dyspozycji zostanie oddanych 35 licencjonowanych najsłynniejszych marek świata takich jak Aston Martin (V12 Vanquish, DB7 i DB5), Jaguar (XJ220, XKR i E-Type), Ford (Mustang Cobra R, Ford GT, GT90, F150 Lightning Pick-up, Falcon BA), Holden Commodore VY, Mitsubishi 3000 GT, Mitsubishi EVO 7, Subaru Impreza WRX, ABT-Audi TT-R, Opel Astra V8 Coupe i AMG-Mercedes CLK. W grze znajdziemy także opcję multiplayer, w której można ścigać się z 11 innymi graczami przez Internet. W trybie gry single, jak przyzwyczajono nas już wcześniejszymi odsłonami tej gry, wpleciono wątek fabularny.


Cechy » 35 znanych licencjonowanych samochodów do wyboru
» Do 21 samochodów walczących jednocześnie na torze
» Nowy świetny engine gry zapewniający realistyczne efekty wizualne i bardzo płynną animację oraz świetnie oddający otoczenie
» Realistyczna fizyka świetnie ukazująca konsekwencje podejmowanych przez kierowcę manewrów
» 31 prawdziwych jak i fikcyjnych międzynarodowych tras rajdowych: (Anglia, Szwecja, Finlandia, Australia, Hiszpania, Grecja, Japonia, Stany Zjednoczone)
» W trybie dla pojedyńczego gracza - ciekawa fabuła, pokazana jako program TV, dzieki niej gracz czuje wiekszą więź ze swym bohaterem
» Bardzo szczegółowy i realistyczny system zniszczeń
» 31 mistrzostw wraz z 15 różnymi rodzajami zawodów
» Możliwość uczestniczenia w wyścigach z innymi graczami poprzez Internet
» Stojąca na wysokim poziomie sztuczna inteligencja sterowanych przez komputer kierowców

Wymagania sprzętowe:

Procesor Pentium III 800 MHz (lub kompatybilny), 256 MB RAM, 32MB karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 98se/Me/2000/XP

UWAGA !!
Opis uruchomienia gry podany w plku nfo.

CD.1:
KOD
Źródło: osiol.com.pl/index.php?showtopic=3263


Temat: Super-Bikes: Riding Challenge (2006)
Super-Bikes: Riding Challenge


Info:
Tytuł: Super-Bikes: Riding Challenge
Producent: Milestone
System wyświetlania obrazu: PAL
Język: Multi5
Gatunek: wyścigi / motocyklowe


Opis:

Super-Bikes: Riding Challenge to wielki powrót niegdyś popularnej motocyklowej serii Superbike. Tak, jak i za poprzedniczki, tak i za najnowszą odsłonę tego symulatora odpowiada studio Milestone – bastion autorów takich gier wyścigowych, jak Screamer Rally, S.C.A.R., czy też Evolution GT.

Riding Challenge nie zrywa z założeniami pierwowzoru i stawia przede wszystkim na realistyczny i wymagający model jazdy – system jest na tyle złożony, że stale wymusza odrębną kontrolę nad pędzącym wehikułem, jak i nad ciałem kierowcy. Zdobycie pożądanego trofeum utrudniają nam dodatkowo zmienne warunki pogodowe i wysoka, stale rosnąca SI przeciwników.

Motocyklowa symulacja autorstwa Milestone w żadnym stopniu nie pozostaje w tyle za konkurentami pod względem dostępnych maszyn. Wśród kilkudziesięciu licencjonowanych stalowych rumaków natrafiamy na takie perełki, jak na przykład Ducati 749R, Kawasaki Z750S, Yamaha FZ6, MV Augusta F4, Honda Hornet – w sumie 41 motocykli. Ponadto, parametry każdego z jednośladów w pełni odpowiadają rzeczywistym, a wszystkie dostępne cacka możemy poddać tuningowi.

Dostępne w grze trasy podzielono na 3 grupy. Pierwszą z nich, stanowią odcinki przewidziane tylko i wyłącznie z myślą o wyścigach, wśród których natrafiamy na takie miejsca, jak Assen, Laguna Seca i Donington. W kolejnej grupie odnajdujemy wielkie krainy geograficzne – przemierzymy między innymi śnieżne Alpy, Toskanię, Korsykę, a także Góry Tuscan. Ostatni rodzaj dostępnych torów to ogromne miasta, jak chociażby Londyn, Berlin i Barcelona. Łącznie, naszym motocyklem odwiedzimy ponad 30 różnych miejsc.

Obok złożonej fizyki i wymagającego modelu jazdy, jedną z większych zalet gry jest znakomita oprawa. Wszystkie dostępne modele odwzorowano bardzo szczegółowo i zdecydowanie nie mają się czego powstydzić na tle produktów konkurencji. Żadnych zastrzeżeń nie budzi też świetna animacja i pieczołowicie wykonane trasy.

źródło: gry-online

Screeny:



Trailer:



Sumy kontrolne:

..:: 571.80MB ::..
KOD
Źródło: osiol.com.pl/index.php?showtopic=2194


Temat: Evolution GT Evolution GT
Czy ktoś posiada do niej spolszcenie save lub kody lub gdzie morzna znaleśc te wszytkie rzeczy sprawdzam na googlach i niema . Bo mam problem z 1 misją

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=175711


Temat: L.A. Rush
L.A. Rush




---------------------
Info
---------------------



producent: Midway Games
wydawca: Midway Games

Data Premiery:
Świat: 01 marca 2006
Polska: obecnie brak planów wydania

tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: brak danych
wymagania wiekowe: 12+


--------------------------
Opis
--------------------------


L.A. Rush to zręcznościowa gra wyścigowa, traktująca o prowadzeniu ekscentrycznego życia street-racera w słonecznym mieście Los Angeles. Rozgrywka przypomina w sporym stopniu takie produkcje jak Midnight Club 3: DUB Edition, Need For Speed: Underground 2, czy Juiced, aczkolwiek postarano się o zaimplementowanie tutaj szeregu nowych elementów, które skutecznie odróżniają opisywaną grę od konkurencji (najwięcej wniosła współpraca ze znaną, rozrywkową stacją telewizyjną MTV).

Twórcy L.A. Rush przygotowali do przejścia ciekawy wątek fabularny. Graczom przypada rola street-racera o pseudonimie Trikz, który po powrocie z wakacji odkrywa, że wszystkie jego najlepsze „fury” zostały skradzione przez lokalnego konkurenta, niejakiego Lidella Rey'a. Tylko poprzez wykonanie szeregu rozmaitych misji (polegających głównie na ściganiu się z innymi) możemy odzyskać utracone pojazdy. Podczas wirtualnych zmagań gracze odwiedzają takie miejsca jak Hollywood czy South Bay. Na trasach przejazdów nie brakuje rozmaitych, niekiedy zakamuflowanych, skrótów oraz skoczni, które pozwolą na osiągnięcie przewagi nad rywalami i dojechanie do wyznaczonej mety na pierwszym miejscu.

W L.A. Rush gracze mogą usiąść za kierownicą ponad 35 licencjonowanych samochodów (sportowe, terenowe, etc.). Wśród dostępnych modeli pojazdów miłośnicy motoryzacji znajdą m.in.: Dodge Magnum RT, Dodge Viper SRT-10, Dodge Charger R/T, Hummera H2, Chevrolet Corvette Stingray, Pontiac GTO, Cadillac Eldorado Convertible, Lotus Exige, Nissan Skyline GT-R, Subaru Impreza WRX STi, Nissan Titan czy Mitsubishi Lancer Evo V. Program umożliwia również zajęcie się szeroko rozumianym tuningiem (zarówno wizualnym, jak i mechanicznym) posiadanych aut. Do dyspozycji osób siedzących przed telewizorami oddano mnóstwo rozmaitych części - spojlery, światła, felgi, podtlenek azotu, głośniki, podnoszone do góry drzwi, etc. - pochodzących od najbardziej znanych w branży tuningu producentów (Dayton Wire Wheels, AEM & DC Sports, ProCharger, Carbon Creations, Extreme Dimensions, i wiele innych). W grze pojawia się także ekipa West Coast Customs, znana z popularnego programu MTV, pt. Pimp My Ride.

Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to ciężko uniknąć porównań do, wymienionych kilka akapitów powyżej, konkurencyjnych pozycji. Modele samochodów wykonano z dużą dbałością o szczegóły, postarano się również o płynną animację i w miarę realistyczny system zniszczeń pojazdów. Soundtrack L.A. Rush składa się z 75 utworów, które nagrało ponad 25 znanych nie tylko w Stanach Zjednoczonych artystów, głównie hip-hopowców (m.in. Twista, Lil' Kim, Big Boi, Damian Valentine czy DJ Rap).


Screens


KOD
Źródło: osiol.com.pl/index.php?showtopic=9761


Temat: Made in Asia

Łał^2. Alanosa dałem na okładkę, przyznam, projekt jest doinwestowany, ale oprócz tego że baza jest japońska, to jest równie JDMowy co paczka ryżu Uncle Ben's. Tomac był w GT, Ciamacha dałem na 4 stronach parę miesięcy temu i to z tych samych zdjęć, choć były średnie (przepraszam autorkę). Więc jak widzisz, obserwuję te auta i nawet wzbudzają moje zainteresowanie. Jak wchodzę na polskie forum JDM, to przyznam, nie spodziewam się znaleźć Nissana Figaro albo Toyoty Vitz, albo Mitsubishi Debonaira, bo tych samochodów w Polsce nie ma. Chciałbym zobaczyć Subaru SVT, EVO V, obniżoną Toyotę Previę na dużej feldze i ze znaczkiem "Estima", może jakiegoś Skyline'a, może być też Nissan EXA, może jakąś Mazdę RX-7 i np. Daihatsu Move, i oczywiście AE86 fastback (w samej Warszawie są 3 lub więcej). Na pewno nie Sciona, Acurę i Infiniti. No i na pewno nie 3/4 zawartości w postaci Civików z rynku USA.
Podoba mi się np. to:
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.p...der=asc&start=0 , świetną furę ma też Yarko (SR20VE), a co tam robią Eagle Talony, to nie wiem...

Widzę, że opluwana przez Ciebie Rota ma oddzielny dział na tym wspaniałym forum. Widzę też, że masz tam niezły rispekt:


Czesciowo sie z Toba zgodza, a czesciowo nie.

-Kazdy Z33 zszedl z tasmy w Japonii, wiec nie bardzo rozumiem jak dla Ciebie cos moze byc bardziej JDM? Chcesz, zeby ktos jezdzil 380RS?
-Czyli potwierdzaja sie moja przypuszczenia na temat zdjec slabej jakosci do artykulow w MT...trudno jest przygotowac cos profesjonalnego?
- Chcesz zobaczyc Figaro? Kup je, ja nie widze sensu kupowania auta, ktorego nie zarejestrujesz w Polsce :roll: Chcesz zrobic przekladke z prawej na lewa, prosze bardzo. Brakuje Ci Toyoty Vitz, dziwne, bo wiesz to jeden z najlepszej sprzedajacych sie wozow w Polsce...no tak tyle, ze pod inna nazwa.
- EVO V? SVT? Te samochody w dobrym stanie kosztuja gruba kase, widziales ile kosztuje nie bita, nie wykorzystywana w sporcie EVO VI TME? Jaki kraj taki JDM. Zgodze sie jedynie co do Previi, mozna ja przerobic na naprawde ladnego VIPa...jednak podejrzewam, ze znalezienie egzemplarza z nie nastukanymi 300 tys. km, z niezabitym ciaglym przeciazaniem zawieszeniem, z silnikiem 2TZ-FZE moze byc eksteremalnie trudne.
- Chlopaki z forum JDM zrobili sobie poprostu kolejne forum Hondy Civic...niestety, nie powinienes miec jednak do nich zalu za to, ze taki, a nie inny samochodu posiadaja.

I jeszcze jedna rzecz...ja na Twoim miejscu nie nazwalbym zadnego forum "smieciowym", mam nad Toba taka przewage, ze ja nie reprezentuje czasopisma, nie musze uwazac aby nie zniechecic do siebie czytelnikow...Ty tak.

A teraz pare slow dla TomekGT:
- widze, ze podjarales sie stylem JDM, ale tak naprawde niewiele o nim wiesz, w Twoim poscie o S15 jest masa bledow, a przychodzisz tutaj i krytykujesz innych? Zreszta ta S15 jest w stylu...no wlasnie...jest w swoim stylu i o to wlasnie chodzi...o wybieranie tego co lubisz, tego co pasuje do Twojego gustu, do Twojego auta, a nie kopiowanie od innych ludzi czy licytowanie sie kto kupi drozsza czesc mniej znanego japonskiego producenta. Takze moim zdaniem przemysl to co robisz i przeczytaj dwa razy to co tlumaczysz, bo ogarnia mnie naprawde straszny smiech gdy czytam cos takiego


Najmocniejszym motorem ma ponoć być V8 - VQ37HVR (znany np. z V36 Skyline Coupe), dysponujący mocą 340PS.

Ten V8 to tak naprawde V6, a kod silnika to VQ37HR, co by nie wytykac Ci zbyt wielu bledow :wink:
Źródło: auto-motor-i-sport.pl/motoforum/index.php?showtopic=35




 

Powered by WordPress dla [O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe]. Design by Free WordPress Themes.