gry wyścigowe które można ściągnąć na komputer

O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe

Temat: Jak grać przy pomocy kamery internetowej??
Nie znalazłem podobnego tematu jeśli wiec był to wybaczcie

Dziś natknąłem się na ciekawy program CamSpace może się komuś przyda;)


Jest to programik dzięki któremu możemy grac w każdą grę przy pomocy kamerki internetowej (coś jak WII na pc), możemy np wydrukować sobie kierownice z papieru i kierować nią w dowolnej grze wyścigowej, wystarczy posiadać dowolną kamerkę internetową

Wymagania:
-windows xp/vista
-kamera internetowa

Program jest w fazie beta i można go normalnie, legalnie ściągnąc ze strony twórców:

http://www.camspace.com/downloads

Są tu również gry do ściągnięcia

Możliwości programu zaprezentowane na youtube

http://pl.youtube.com/watch?v=v0srY37kkMw

Źródło: topranking.pl/898/jak,grac,przy,pomocy,kamery,internetowej.php



Temat: Zapowiedz kozackiej gry !!!
a jak sciągnąć te gierke?
Moze ktos ma na cd-ja bym kupił!!
balta@garbus.getin.pl

Użytkownik Pieszczoch <piesz@garbus.getin.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:85hg1v$l8@sunsite.icm.edu.pl...

| " VOLKSWAGENSPIELE :)
| Beetle Crazy Cup to gra Infogrames , ktora
| powinna sie ukazac jeszcze w roku 1999 . Jest
| to symulacja wyscigow rozmaitych Volkswagenow.
| A scislej 19 modelami w 45 wersjach : m. in. plazowym
| buggy'em , Karmann Ghia , VW 356 , Volkswagen
| Van itd. - az po Monster Trucki ! Naturalnie nie moze
| zabraknac kultowego "garbusa" . Bedzie co najmniej 5 tras . "

| Panie , panowie - nawet jesli sie komus wydaje ze juz
| wyrosl z gier komputerowych , chyba jest na co czekac ...

| Rhon , RhonMobile '59 1600 ccm

JEZU TO ZNOWU TRZEBA KOMPUTER ZMIENIC < BO TEN BEDZIE MIAL ZA WOLNY
PROCESOR< ZA MALO RAMU < ITD.
Choroba, no,
Pieszczoch
JEJ szczerze nie moge sie doczekac.



Źródło: topranking.pl/1595/zapowiedz,kozackiej,gry.php


Temat: Gra wyścigowa
Witam, szukam jakiejś gry wyścigowej z możliwością gry dla 2 graczy na jednym komputerze, i żeby był 1, maks 2 party - interesuje mnie szybkie ściągnięcie!

Pozdrawiam

Źródło: topranking.pl/939/gra,wyscigowa.php


Temat: Nowy Need For Speed: Pro Street
Neutral

Tym razem mamy wyjść z cienia nocy i ścigać sie po legalnych torach na styl URL z Undergrounda 2, nie łamiąc przy tym prawa i niepowodując zapierających dech w piersiach pościgów. Nie jest pewne, czy "przeryżowani" filmami typu Fast and Furious fani modyfikacji i szpanowania naklejkami sponsorów są gotowi na taki skok do rzeczywistości. Jedno jest pewne - czeka nas burza. I to w dobrym tego słowa znaczeniu. A co nowego mogli programiści z Kanady nam zaprezentować tym razem?

1st Gear

Uszkodzenia w najnowszym NFS'ie to element gry, do którego programiści z EA przyłożyli się jak nigdy dotąd. Najmniejsza część w naszym aucie będzie mogła ulec uszkodzeniu: urwana rura wydechowa, wgnieciony błotnik, porysowana karoseria, lekko pęknięte światło i tysiące innych możliwych defektów. Co więcej zniszczenia te odczujemy momentalnie we własnym pojeździe. W NFS Pro Street będzie można spotkać się z sytuacją w której samochód będzie nam lekko ściągać podczas jazdy na lewą, bądź prawą stronę. Kolejną nowością jest fakt, iż każdemu demonowi prędkości znajdującemu się w grze pękają szyby i to w niesamowicie realistyczny sposób. Wyjątek stanowi tutaj jedynie marka BMW, koncern produkującą powyższy markę nie pozwolił Panom z Kanady na tak dalece idącą realistyczność. Oczywiście był to tylko i wyłącznie chwyt marketingowy, który ma za zadanie spowodować aby gracz był zdania, iż auta marki BMW to jedne z najbezpieczniejszych pojazdów na świecie.

2nd Gear

Samochody... i tutaj czeka nasz rewolucja. Po pierwsze zniszczeniu ulegnie system klas wozów, który towarzyszył nam dotąd przez wszystkie poprzednie części sagi NFS. Bo przecież tak naprawdę samochód znacznie tańszy w rzeczywistości, lecz odpowiednio stuningowany może być o wiele lepszy na torze niż cacka warte setki tysięcy dolarów. Graczom zostanie udostępnione 60 pojazdów od 26 producentów. Jako nowość można tutaj zaliczyć auta producenta kraju kwitnącej wiśni, czyli japońskiej Hondy, której na próżno było szukać chociażby w NFS Carbon czy NFS Most Wanted. Z ciekawszych aut można między innymi wymienić Audi RS4 czy Mitsubishi Eclipse z 1999 roku.

3rd Gear

Autosclupt w najnowszej części ma zostać zrewolucjonizowany, wachlarz możliwości tuningowych w porównaniu do NFS Carbon powiększy się o kolejne opcje modyfikacji auta. Każda część będzie wpływać na zachowanie się auta na drodze. Aby ułatwić nam wybór, lepsze części będą posiadały odcień zielony, a te które przyniosą gorszy efekt zaświecą się na czerwono. Co za tym idzie - w nowym NFS'ie inaczej będzie przebiegać podnoszenie osiągów naszego samochodu. Do dyspozycji oddana zostanie każda część, dzięki czemu możemy modyfikować praktycznie wszystkie parametry naszego wozu, co oznacza długie noce, szlifując każdy atrybut naszego rumaka. Ciekawostką może być tutaj tunel aerodynamiczny, dzięki któremu będzie istniała możliwośc sprawdzenia w jaki sposób zachowują się w praktyce wprowadzone przez nas modyfikacje nadwozia auta. W Pro Streecie będziemy mogli zamontować ponad 1000 licencjonowanych nowych części do naszego auta, więc będzie w czym wybierać. Najważniejsze jest jednak to, że każda cześć będzie wpływać na zachowanie pojazdu, co przesądzi czasy tak zwanego "ryżowania" samochodów.

4th Gear

No dobrze, ale z czym nam przyjdzie się zmierzyć? EA zaplanowało cztery tryby rozgrywki - Circuit, Speed Challange, Drag i Drift. Ten ostatni, wzbogacony o siostrzany Team Drift. Tym co to pojęcie nic nie mówi podpowiem, że jest to element żywcem wzięty z zawodów D1. Chodzi mianowicie o przejazd toru parami - im więcej dymu, im bliżej przeciwnika tym więcej punktów. Circuit i Speed Challenge nie zaskakują - mieliśmy już okazję przyjrzeć się im w poprzednich odsłonach Need for Speed. Chodź oklepane, to nie należy ich przekreślać, bo pikanterii na pewno doda system zniszczeń, jak również bardziej zakręcone i wymyślne trasy Speed Challenge. Drag, czyli wyścigi po prostej, to również nic nowego, a jednak z jakiegoś powodu nie wymieniłem go z wcześniejszymi trybami. Wynika to z pewnego przypuszczenia, bo chodź EA nie chce ujawnić szczegółów, to wiemy, że przyjdzie nam się zmierzyć z zupełnie nowym produktem. I chodź są to informacje nie potwierdzone, to zapewniono nas że tchnięto w 1/4 mili nowe życie. Trzymamy za słowo.

5th Gear

Świat gier wyścigowych jest podzielony na dwie frakcje, pierwszą arcade'ową z niekwestionowanym liderem w postaci Need for Speed i drugą, nieco mniejszą, ale nie mniej prężną, rządzoną przez symulatory (LFS, GT4, rFactor, GTR2). Na tym polu zawsze trwała wojna i próżno oczekiwać po jedenastym NFS że nagle to zmieni. Aczkolwiek widać małą poprawę - nie jest to może przyjacielskie wyciągnięcie ręki, tylko raczej pokojowe pomachanie flagą z obozu EA, ale liczy się gest. Szczególnie że za tym gestem idą czyny - samochody mają się bardziej realistycznie prowadzić, droga hamowania gwałtownie wzrośnie czy poślizgi, których opanowanie ma sprawiać problemy. EA nie odcina się jednak od swoich korzeni - w opcjach będzie można znaleźć wszelkie ułatwienia które zachowają model jazdy jaki znamy z poprzednich części. Co ciekawe, oprócz zmiany modelu jazdy, EA zmieniło również zasady samej rozgrywki. Teraz nie trzeba być już pierwszym - wystarczy prowadzić w tabeli. Nie wiemy czy to wynik zwiększonego realizmu, czy wspomnianych już korzeni arcade'owych. Na koniec, chodź nie mniej ważne - grafika. Tutaj jak zawsze jest spory skok w stosunku do poprzedniej części. DX9 i wysokiej jakości tekstury to tylko czubek góry lodowej. Dla niedowiarków najlepszym lekarstwem jest dym - dym jakiego wcześniej nikt nigdy nie pokazywał.

6th Gear

Najnowszy NFS zapowiada się niezwykle ciekawie. Czy EA zaskoczy nas jednak kolejną odsłoną NFS'a na tyle, iż spowoduje uśmiech nie schodzący z naszych twarzy przez kilkanaście miesięcy po premierzy gry? Obecnie wszystko wskazuje, że tak i ma to być znacząca rewolucja i krok w innym kierunku niż dotychczas. Nieograniczone możliwości tuningu, tysiące części do wykorzystania, prawdziwe uszkodzenia i tory to największe zalety gry ze stajni EA. Czy jednak NFS Pro Street zostanie przyjęty entuzjastycznie przez rzesze graczy... na te pytanie będziemy mogli odpowiedzieć dopiero za kilka miesięcy, oby jednak była to "rewolucja" w pozytywnym tego słowa znaczeniu - pozbawiona błędów programistycznych z niezwykle ciekawym gameplay'em, absorbującym każdego gracza na co najmniej kilka miesięcy. Na razie nieznane są wymagania sprzętowe ale wydaje się, że jeśli będą duże to gra będzie ich warta. Ostatnie błędy programistów i niezbyt dobra grywalność nie były tego dowodem. Co poza tym EA ma do zaoferowania dowiemy się 31 maja kiedy to światło dzienne ujrzy pierwszy prawdziwy trailer.

Źródło: topranking.pl/886/nowy,need,for,speed,pro,street.php


Temat: Po co popularyzować linuxa?
Dnia 27 Dec 1999 01:10:43 GMT, zawadiacki Jacek 'kocurek' Wojaczynski nakibordził:

ry@sky.pl (Ryszard Kurek) napisał:

| No to może powiedz, co Linuks robi lepiej w zastosowaniach domowych?
| już mówię:

| (hint: multimedia (gry, encyklopedie, nauka języków obcych itp...),
| tu wygrywa Windows !

... dodajmy bezapelacyjnie! czyli jest 1:0


okej - zgoda.

| internet (wysyłanie/odbieranie e-maili,
| bezapelacyjne (oczywiście IMHO)  zwycięstwo unixów

Bezapelacyjne?? Nie rozśmieszaj mnie...
Programy typu The Bat! lub Pegasus (darmowy) są bardzo proste w obsłudze,
niczym nie ustępują jeśli chodzi o funkcjonalność tym linuksowym...
IMHO remis 1:1 -razem 2:1 dla Windows


W windowsie masz programy - kobyły robiąe wszystko w jednym.
Jak sobie ściągniesz pocztę pegasusem to odczytasz ją batem ?? NIE
BAt jest płatny a w Pegasusie przynajmniej za moich czasów nie dało się
ustawić poprawnego kodowania (w nagłówkach), albo nie wyświetlało
w pewnych okolicznościach robaków.
W windowsie - jako cud uważa się możliwość ściągania z kilku kont itp.
A jak kilka osób odbiera pocztę na danym komputerze to co - już nie jest
tak fajnie, że nie wspomnę o zdalnym dostępie...
Dla mnie zestaw
MUA - mutt, MDA - procmail, MTA - postfix i ściąganko - fetchmail
bije na głowę wszystko co się rusza - więc nie pisz mi o remisie
bo to po prostu śmieszne.
Że nie wspomnę o szybkości - testowałem wysyłanie mejla
Outlookiem i zestawem Linuksowym - mejl z załącznikiem typu kernel-2.2.13.
Outlook kaszle kilka  dobrych minut zanim zacznie wysyłać -
a wysył w taki sposób, że nie doczekałem końca -
patrząc na diodę na modemie - ledwo co migała....
Ten sam mejl wysyłany prze postfixa szedł pełną parą z minimalnym czasem
przygotowania...

btw. wczoraj posadziłem kuzyna studenta/prawnika przed muttem - co by se swoje
listy dyskusyjne przejrzał i był w SZOKU, że można tak wygodnie
czytać mejle - znienawidzil outlooka i pegasusa :)

| przeglądanie stron WWW,
| Linuks ze względu na stabilność systemu (niekoniecznie Netszkapy ;)

Szczerze mówiąc to mało się bawiłem Netszkapą pod Linuksem... ale są takie
strony, których Netscape nawet nie odczyta a więc IE górą! :-)
Mamy 3:1 dla Windows


Nie znoszę IE - choć Netscape też mnie wkurza - co najwyżej
remis....

| przeglądanie usenetu,
| zdecydowanie Linuks - gdyby nie Forte Agent to dodałbym, że
| bezapelacyjnie.

Forte Agent jest dobry jeśli chodzi o przeglądanie newsów offline.
Zapomniałeś o jednym: Hamster (lokalny serwer poczty i newsów) + Xnews
Znowu remis, razem mamy 4:2 dla Windows


Pewnie płatne....
ALE znowu - ja sobie też mogę postawić serwer newsów i czytać wszystkimi
czytnikami..
A nie sądzę, żeby coś mogło pobić slrn-a i parę innych klasyków.
Zresztą - slrn jest pod Win  ;)
Jednak ze względu na wieloużytkownikowość i stabilność
systemu - wygrywa tu Linux.

| ICQ,
| Linuks - klientów ICQ masz na pęczki

A pod Windows masz Mirabilis ICQ - działa najlepiej. W czym problem? Zawsze
myślałem, że liczy się jakość, a nie ilość. Moim zdaniem remis.
Ile to już? Hm... 5:3


Czy ja napisałem, że jest dużo i nie działają ??
Masz straszny wybór i tradycyjnie już - znakomity system.

| gry w Internecie,
| nie wiem,

Chodzi mi o granie w Quake (1, 2 i 3), Wormsy, cała masa wyścigów
samochodowych, szachy, gry quake-o-podobne... Znowu Windows lepszy(!)
6:3


ok

| IRC,
| nie używam.

Tutaj chyba remis... chociaż ja też przestaję używać (szkoda czasu)
7:4

| itp...), napisanie listu
| 'do cioci', drukowanie tego listu,
| Porównywalne - ponieważ Word i temu podobne znakomicie nadaje się do
| napisanie listu do cioci. W przypadku większych prac - Linuks
| zdecydowanie.

Niech będzie remis... 8:5


[i tak dalej..............]

jak by nie patrzeć - remis w zastosowaniach tego typu....
To tak patrząc obiektywnie - bo jak ja miałby wrócić do Windowsa w
tych zastosowaniach (poza grami - ale nie che mi się)
to bym raczej zrezygnował z tych komputerów...

Ty pewnie jeszcze wielu rzeczy nie doceniasz w Linuksie,
logiczności rozwiązań i ich normalności.
Dla przykładu konfiguracja mutt+fetchmail+procmail+postfix
celem pełnej kontroli nad sytuacją - to nie jest pięć minut jak w
Outlook-u, ale można spać spokojnie.
Jak dojdzież do takich ustawień (możliwe, że wybierzesz
całkiem inny zestaw klocków - jest sporo kombinacji) - to zmienisz zdanie.

[Office 2000 PL...]
| Ile razy więcej zajmuje w stosunku do Office 97, o ile jest wolniejszy
| i mniej stabilny ??

Nie wiem ile razy więcej - ale dużo (w końcu jest na dwóch płytkach!)
U mnie instalacja MS Worda, Excela, PowerPointa zajęła jakieś 380MB (bez
plików pomocy). A jeśli chodzi o stabilność to nie narzekam. Raz mi się
zawiesł na twardo (miałem już wtedy uszkodzony komputer) i co ciekawe po
ponownym wejściu do Worda odzyskałem prawie wszystkie moje dane (a byłem
prawie pewien, że stracę moją pracę).

| Czy MS zachował te same parametry downgradeu co przy przejściu z
| Office 95na 97 ???
| Bo wiesz - mnie ta reklamówka MS nie przekonuje ;)

O dziwo jakoś to na razie działa...

to super.
Ale mając (z konieczności) sporo doczynienia z MS O97 - nie
zabierałbym się z tym do czegoś więcej niż list do cioci (wpomniany
wcześniej).

pozdrawiam,


Źródło: topranking.pl/1330/po,co,popularyzowac,linuxa.php




 

Powered by WordPress dla [O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe]. Design by Free WordPress Themes.