Gra w okręty do pobrania

O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe

Temat: Navy Field
Ciutkę strategia, ciutkę symulator, ciutkę zręcznościówka. Kupujemy początkowo mały okręcik i walczymy nim przeciwko innym graczom. Zbieramy expa i kasę dzięki którym przesiadamy się na większe okręty, od malutkich fregat, niszczycieli, przez krążowniki po okręty liniowe i lotniskowce. Walczy się przede wszystkich team deatchmach, zwane tu great battle lub blitzkrieg. Zasadniczo darmowe, występują mikropłatności za które można kupić specjalne okręty. Ogólnie fajna rzecz, przypomniała mi się z okazji nowego patcha który dodał okręty podwodne i wprowadził kilka usprawnień dzięki którym gra się szybciej. A od poniedziałku rusza fajny event dzięki któremu można dostać za free rzeczy za które normalnie się płaci.

Strona www.navyfield.com , do pobrania ~500MB.
Źródło: asglask.fora.pl/a/a,1631.html



Temat: Artemis Spaceship Bridge Simulator
Grzebiąc dziś na Gamecornerze natknąłem się na coś takiego:

http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,8575108,Artemis_Spaceship_Bridge_Simulator___party_game_dla.html

Streszczając, to gra multiplayerowa, w której każdy gracz jest członkiem załogi okrętu kosmicznego, i wykonuje polecenia gracza będącego kapitanem (który jako tako nie ma dostępu do gry, jedynie dowodzi innymi graczami). Pomysł przyznacie genialny dający świetną bazę do role playa w klimatach scfi. Podobnie jak autor artykuły czuję, że kwestią czasu będą mody przerabiające grę na Star Wars czy BSG. Oczywiście żeby coś takiego zorganizować potrzeba kilku laptopów i z tego co widać na filmiku z gry dobrze mieć rzutnik, choć nie jest pewnie konieczny do gry.

http://artemis.eochu.com/

Tutaj do pobrania demo, a pełną wersję można kupić, albo dostać za free jak wyśle się producentom conajmniej minutowy filmik jak się grało w demo.

Co o tym myślicie?
Źródło: rpgi.fora.pl/a/a,787.html


Temat: Pakiet misji do SH III
Nowy "stary" pakiet jest już do pobrania na stronie klanowej.
Uwaga ! Należy także pobrać nowy pakiet jednostek (240 mb), wiem to ponad 100mb więcej niż miał stary, ale zostało w nim zawartych kilkadziesiąt nowych jednostek które dadzą szersze pole do popisu autorom misji. Co do misji są nowe, są stare po faceliftingu.
I jeszzce taka sprawa co by najlepiej przeinstalować grę.

W przygotowaniu jest też lista modów które będzie już można ściągnąć według uznania.
Będą to min. otwarte włazy na okrętach, ubrania załogi, nowe zdjęcia w tle (np. podczas ładowania gry) itp.


Zapraszam więc na stronę klanową www.polishseamen.pl do działu download/Silent Hunter III
Pakiet wchodzi w życie z dniem opublikowania w/w wiadomości.



PS. To trochę wszystko zakręcone, ale niestety akurat tak to w tym roku wyszło.
Źródło: forum.polishseamen.pl/viewtopic.php?t=4211


Temat: Miny
Witam.

Zainstalowane: SH 4 + UM + TMO:

Mam do Was następujące pytania:

1. Czy stawiacie miny w tej grze

2. Co oznacza napis: Cannot compute solution for forward tubes!
- próbuje stawiać miny u wybrzeży portów i pojawia się taki właśnie komunikat

3. Czy zdarzyło się Wam, że na postawionej przez Was minie wyleciał w powietrze okręt/statek

4. Gdzie je najczęściej stawiacie - otwarte morze/wejście do portu

5. Czy np. mina postawiona w 4. patrolu jeśli nie wybuchnie, pozostaje nadal aktywną w innych patrolach

6. Jeszcze jedno pytanie tym razem z innej beczki: jest grudzień 1941 roku, mój okręt stacjonuje w Lorient.
Czy jest możliwe w tej grze pobranie paliwa z "XIV" żeby podpłynąć pod wschodnie wybrzeże USA i zrobić rozp....ę aż miło
Czy pojawiają się wogóle "mleczne krowy"

Czekam na Wasze odpowiedzi i rady.
Z góry za wszystkie dziękuję.

Pozdrawiam serdecznie - Adm. LĂźtjens
Źródło: forum.polishseamen.pl/viewtopic.php?t=6521


Temat: Pytania Początkującego
Jeżeli chodzi o D-day to nie ma floty inwazyjnej. W tej flocie płynęło ok 4500 statków. Od razu zajmuje sie port lub sie go traci. Poza tym flota inwazyjna nie napotkała oporu ze strony Kriegsmarine. A jeżeli tak zależy Ci na bitwach historycznych, to masz edytor;))).

W SH2 można było opuścic okręt, tu raczej nie ma co liczyc na miłosierdzie. Gdzy się tylko wynurzysz w zasięku dział DD to już jesteś trupem. No może gdy jest 1 DD to masz jakieś szanse z działka.

W bazie francuskiej cięzko trafic akurat jak zostaje przejeta przez aliantów. Ja takiej sytuacji nie miałem i nie wiem czy wogóle jest możliwa. Do gry istnieje wiele modów. Ja od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem GWX. Między innymi dodaje on jednostki w portach. Dlatego to co opisałem tyczy się wersji 1.4 "czystej". Pozdrawiam i zachęcam do pobrania GWX;))))
Źródło: forum.polishseamen.pl/viewtopic.php?t=2773


Temat: Battlestations: Midway
Założenie konta na gamespy to max 2min i chyba w samej grze można zrobić. Kto ma oryginałą nie zpaczowanego niech pobierze pach 1.1.1, inaczej: to dodatek Iowa dodający jedna mape MP "bitwa na morzu Shibuyan" dodający między innymi możliwość pojedynku artyleryjskiego między Iową, a Musashi (pancernik klasy Yamato) ofc. Jeśli okręty podwodne i lotnictwo nie zatopi kogoś wcześniej :]. Polecał bym też pobranie obu paczek dodatkowych map.

Strona projektu: http://battlestations.eu/

pliki Midway Modders Mappack 1 i 2.

Moim marzeniem jest zorganizowanie porządnej, zorganizowanej walki (lub kilku walk) 4v4 właśnie na morzu Shibuyan, wiecie, TS/Ventrilo, ograni ludzie na lotniskowcach/lotniskach lądowych, jeden zmasowany DDR (Destroyer Run, po swojsku, szarża niszczycieli) i takie tam dziwadła których nie da się efektownie zrobić bez zgranej ekipy :]

Weekend komuś pasuje?
Źródło: orpfleet.com/viewtopic.php?t=9735


Temat: Ciekawostki z gry
Tak BBKZ, na tym obrazie na pewno jest Lama

Kilka ciekawostek ode mnie:

- Im więcej członków rodziny stworzymy w Trybie Tworzenia Rodziny, tym więcej simoleonów dostaną oni na życiowy start! Taka możliwość pojawia się w dodatku Osiedlowe życie.

- Często pojawiającymi się motywami w grze TS2 są Lama oraz Króliczek . Lamę znajdziemy m.in. na fladze pirackiego okrętu, jako maskotkę drużyny, na wycieraczce. Króliczek natomiast jest m.in. figurką, na zeszytach od zadań domowych, na samochodzie. (zobacz str. 128. tego tematu)

- Podczas "malowania" trawy, w tle można usłyszeć wesołe poćwierkiwania ptaków.

- W miarę upływu czasu własnoręcznie wykonane przez Sima rzeźby i malowidła nie tracą, lecz zyskują na wartości, w przeciwieństwie do zwykłych obiektów z Trybu Kupowania, gdzie ich wartość z czasem jest coraz niższa.

- Szukając w internecie można znaleźć strony, na których jest możliwość pobrania kilku obiektów z gry The Sims Historie: ze świata zwierząt i wrzucenia ich prosto do "dwójki"! Zgodnie z regulaminem forum nie podaję linków do tych stron internetowych.




Pozdrawiam, Gucio92


Gucio a na PW możesz dać mi link ? ;]
Ignoruję takie pytania zadane tu, w temacie...

Źródło: forum.simy.focus.pl/index.php?showtopic=1905


Temat: [PHP][MySQL]Kilka pytań teoretycznych (gra)
Tak, wiem, było już sporo takich tematów, ale może i mi poświęcicie czas. Otóż piszę sobie grę przeglądarkową, i mam kilka pytań. Piszę ją obiektowo, w PHP5, z wykorzystaniem MySQL przez PDO.
1. Mam klasę User, ma ona prywatne pola jak login, nazwa itd., to wiadomo . Mam też pole saved, domyślnie true, po zmianie (używam __set) zapisuję do niego false, i w destruktorze, jeśli !saved zapisuje dane do bazy. I z tym mam pewne obiekcje, bo w końcu jeśli zmieniam np. tylko poziom usera, to nie potrzebnie zapisuję do bazy wszystkie informacje. Czy lepsze byłoby utworzenie np. tablicy z nazwami pól, do której zapisywałbym, które pola zostały zmienione, i potem w destruktorze leciał foreachem po tablicy i konstruował zapytanie odpowiednio do potrzeb, czy może zbytnio się tym przejmuję, a dla bazy nie stanowi to większego problemu (wiadomo, obciążenie)?

2. W mojej grze (a no tak, zapomniałem , tematyka piracka) mam 43 rodzaje okrętów, prawdopodobnie nie będę ich więcej dodawał, ale mogę zmieniać . Narazie mam je zapisane w bazie, w planach mam cache oczywiście, ale zastanawiam się też nad stałym zakodowaniem ich każdy w osobnej klasie dziedziczącej po Ship, w której miałbym zakodowane metody. Które rozwiązanie jest lepsze? Biorąc pod uwagę także łatwość modyfikacji. Osobiście uważam, że klasy dają większe możliwości (np. sprawdzanie wymagań odpowiednio do potrzeb każdego okrętu), ale zastanawia mnie jak wtedy mam pobrać listę okrętów, które spełniają różne warunki (dlatego narazie mam SQL).

3. Idąc dalej, mam tzw. skille. W tej chwili zapisuję je w bazie, każdy (jest ich 9, i nie planuję zmian) w osobnej kolumnie tabeli, ale jak zwykle, zastanawiałem się czy nie lepsze dla servera będzie zapisywanie zserializowanej tablicy wprost do jednego pola. Teraz mam 9 pól typu tinyint, więc co będzie szybsze, dotychczasowe rozwiązanie czy jedno pole varchar/char?

I na razie to tyle .
Źródło: forum.php.pl/index.php?showtopic=115646


Temat: PT Boats: Knights of the Sea
Po długim okresie milczenia nareszcie nowe wieści. Akella zamieściła informację, że "PT Boats" dostanie wsparcie także DirectX 10. Dostępny jest do pobrania film pokazujący w przejrzysty sposób różnice między DX9 a nową wersją bibliotek graficznych Microsoftu. Nie są one może aż tak spektakularne jak np. efekty w "Crysis" ale postęp bezapelacyjnie jest. Kartami nowej generacji zalecanymi przez producenta mają być karty GeForce koncernu Nvidia.

Niestety DX10 będzie dostępny wyłącznie dla Windows Vista chociaż spotkałem się z informacją że niejaki Cody Brocious z firmy Falling Leaf Systems pracuje nad projektem „Alky”, który ma zmienić ten denerwujący wielu graczy stan rzeczy. Chodzi w skrócie o to, aby udostępnić biblioteki, które zapewnią uruchomienie programów wykorzystujących dobrodziejstwa DirectX 10 również na innych systemach poza Vistą. Pierwsze efekty już są i chociaż to dopiero testy, to podobno w ciągu kilku miesięcy opracowane zostaną biblioteki pozwalające uruchomić całe gry. Mało tego, podobno aby zobaczyć oszałamiające efekty DX10 nie trzeba będzie kupować najnowszych modeli kart graficznych. Mam nadzieję, że wszystkie te zapowiedzi się spełnią, bo, mimo że poza "Crysis", "World In Conflict", "EVE" czy obecnie "PT Boats" nie ma wielu gier korzystających z najnowszych bibliotek, to jest to wyraźny krok naprzód, jeśli chodzi o grafikę i być może wkrótce gry niekorzystające ze wsparcia DX10 będą stanowić ginący gatunek. Jeśli projekt zakończy się pełnym powodzeniem, to okaże się że jednak "chcieć to móc" ale oczywiście Microsoft ma na ten temat swoje zdanie. Jak zwykle.

Przy okazji zaglądnąłem na oficjalną stronę gry. Obecnie dostępna jest jedynie nowa strona powitalna z lakoniczną informacją – „The site is under construction” odsyłająca do forum lub strony producenta. Chyba jednak coś drgnęło i najwyższy czas, bo przyznam, że i ja zacząłem już powoli tracić nadzieję. Jest zatem szansa, że dostaniemy pierwszy od czasów "Destroyer Command" realistyczny symulator nawodnych okrętów wojennych i pierwszy w ogóle traktujący o działaniach flotylli kutrów torpedowych. Producent nie przewiduje sterowanych przez gracza niszczycieli ale nie ma co wybrzydzać bo i tak nic lepszego póki co nie dostaniemy. No właśnie tylko czy ktoś to sprowadzi…? Termin wydania – czwarty kwartał bieżącego roku. Przeciąga się to wszystko, wiem ale po wydaniu "Stalkera" wszystko jest na rynku gier możliwe.
Źródło: vpn.warships.pl/forum/viewtopic.php?t=36




 

Powered by WordPress dla [O mnie - Smaczne, zdrowe... wyroby domowe]. Design by Free WordPress Themes.